برای آنکه بتوانیم سطحی را با بتن اکسپوز پوشش دهید، و به عنوان کفپوش از این محصول استفاده کنید، می توانید پنل های پیش ساخته را سفارش داده و آن ها را نصب کنید و یا آنکه می توانید همچنین از روش هایی استفاده کنید که خودتان برای محلی که مد نظر دارید با توجه به سلیقه خودتان بتن اکسپوز را بسازید که البته همانطور که قبلا نیز گفته شد این روش دستی را تنها می توانید در مقیاس ها و اندازه های کوچک انجام دهید.

در مقالات قبلی به روش استفاده از باکس چوبی و پایه های چوبی برای ساخت بتن اکسپوز پرداختیم و اگر طبق روند گفته شده مسیر را پیموده باشید به این مرحله می رسید که نیازمند هستید به نزدیکترین کارخانه به محل پروژه خود تماس گرفته و مقداری بتن همراه با ریزدانه سفارش دهید.

چگونه مواد اولیه بتن اکسپوز را سفارش دهیم؟

در این مرحله لازم است که به کارخانه تولید مصالح ساختمانی در مجاورت خود تماس گرفته و بتن مورد نظر خود را سفارش دهید. آن ها حتما گزینه های مختلف را برای ساخت بتن اکسپوز به شما پیشنهاد می دهند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. برای آنکه مقدار مواد اولیه لازم و کافی را به دست آورید بهتر است ابعاد قطعه بتن اکسپوز که می خواهید بسازید را به آن شرکت اطلاع دهید.

و نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. هر یارد بتن نی تواند برای شما کفپوشی به مساخت 80 فوت مربع بتن اکسپوز با ضخامت حدود 4 اینچ فراهم کند.
  2. همان مقدار بتن را اگر بخواهید قطعاتی با ضخامت 6 اینچ بسازید، می توانید سطحی برابر با 54 فوت مربع را با بتن اکسپوز بپوشانید.
  3. برای محاسبه مساحت مورد نظر باید طول سطح مورد نظر را در عرض آن ضرب کنید.

بدین ترتیب شما می توانید مواد اولیه مناسب را برای ساخت آن قطعاتی از بتن اکسپوز که مدنظرتان است، به دست آورید. برای آنکه بتوانید بهترین مصالح را در اختیار داشته باشید می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا ارتباط برقرار کنید. در این صورت خواهید توانست نمونه هایی همانند آنچه در صفحه بتن اکسپوز هنزا می توانید ببینید، به دست آورید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *