ممکن است وقتی درباره این که سطح یا کف بخشی از محیط محل زندگی یا کار خود را با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بوشانید، فکر می کنید، این تصور را داشته باشید که لازم است حتما آن را با رنگ سرد و همیشگی بتن داشته باشید و این مسئله چیزی باشد که بابت آن در استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی تردید در شما راه پیدا کند.

اما همانطور که در مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چگونه رنگ می شود؟” مشاهده نمودید، ضرورتی ندارد که حتما از همان رنگ ثابت بتن برای ان کار بهره برید و با توجه به تناسب فضای محیطی و سایر عناصر دکوراسیون می توان سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را به رنگ دلخواه و مورد نظرتان با استفاده از شیوه های مختلفی که بیان کردیم، رنگ آمیزی نمایید.

اتمام کار سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چگونه است؟

درباره نحوه چینش و اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی قبلا گفتگو کردیم و گفته شد که باید به چه ترتیبی قطعات و پنل های آن را در جای خود محکم کرده و سپس آن را با فرچه و اسفنج و شستشو تمیز کنیم. همه قطعات مربعی این محصول ساختمانی اجازه دارند که تا حد حداکثر نیم اینچ دارای درز باشند.

اما آن دسته از قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی که دارای شکل خاص و مرتبی نیستند لااقل باید حدود نیم اینچ دارای درز بین قطعات باشند. البته هر چقدر که شما این پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را به هم نزدیکتر مستقر کنید نیاز به برش و مرتب سازی بیشتری دارید.

به ترتیبی که بیان شد، شما می توانید با استفاده از یک یارد سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی حدود هشتاد فوت مربع از مساحت را با ضخامت چهار اینچ با این محصول بپوشانید. البته باید به برخی دستورالعمل های دیگر نیز توجه کنید که می توانید آن ها را از طریق تماس با کارشناسان ما در هنزا پیگیری کنید. به اضافه آن که نمونه های استاندارد این عملیات را می توانید در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *