کف پوش بتنی در گذشته به عنوان یک کفپوش کاربردی بود که عمدتا در زیرزمین، اتاق تاسیسات یا گاراژ دیده می شد.

اما امروزه از بتن می‌توان برای کف ساختمان به عنوان یکی از شیک‌ترین گزینه‌های موجود استفاده کرد.

در بسیاری از موارد، پس از رنگ آمیزی و صیقلی شدن، کف پوش بتنی داخلی می تواند حتی چشم‌گیرتر از سنگ یا کاشی طبیعی به نظر برسد.

برای اطلاعات بیش‌تر در رابطه با کف پوش‌ بتنی و اطلاع از قیمت و خرید و اجرا این محصول با کارشناسان هنزا در ارتباط باشید.

محصولات کف پوش بتنی

نمونه کارهای کف پوش بتنی

کف پوش بتنی چیست؟

کف پوش بتنی یک روش پوشش سطح کف با استفاده از بتن می‌باشد. در این روش بتن به صورت خام یا پیش‌ساخته در سطح کف ریخته شده و سپس با استفاده از تجهیزات و فرآیندهای خاص، سطح بتنی به شکلی صاف و یکنواخت تبدیل می‌شود.

کف پوش بتنی چیست؟ کف پوش بتنی یک روش پوشش سطح کف با استفاده از بتن می‌باشد. در این روش بتن به صورت خام یا پیش‌ساخته در سطح کف ریخته شده و سپس با استفاده از تجهیزات و فرآیندهای خاص، سطح بتنی به شکلی صاف و یکنواخت تبدیل می‌شود.

این نوع پوشش کف بسیار مقاوم و دارای عمر طولانی است و به خاطر خواص مانند مقاومت در برابر سایش، ضربه، خوردگی و شکستگی، مناسب برای کاربردهای صنعتی، تجاری و مسکونی می باشد. همچنین، به دلیل اینکه سطح بتنی ضد آب است، مناسب برای استفاده در مناطقی با رطوبت بالا و همچنین در فضاهایی که نیاز به شستشوی مکرر دارند، می‌باشد.

یکی از محبوب‌ترین نوع کف پوش‌هایی  که در بازار کشور وجود دارد، کف پوش بتنی می‌باشد. درواقع کف پوش‎های بتنی به دلیل ساختار سختی که دارند، بیشتر در محوطه ‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین این نوع کفپوش‌ها انتخاب بسیار مطمئنی برای مکان‌های پرتردد است.

با توجه به اینکه بتن فشار زیاد را تحمل می‌کند ولی از نظر کششی مقداری ضعیف است، به همین منظور از میلگرد برای تقویت بتن استفاده می‌شود. میلگرد یک میله از جنس فولاد یا تعدادی از سیم های فولادی است که با ادغام آن در بتن مقاومت کلی آن را افزایش می دهد.

هریک از انواع كفپوش‌هاي بتنی اشكال، ضخامت و ويژگی‌های هندسی خاصی دارند که متناسب با مکانی است که از آن‌ها استفاده می‌شود. برای مثال از کفپوش‌های بتنی پازلی می‌توان برای معابر و پیاده رو استفاده کرد زیرا مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر چیده می‌شوند و نمای زیبایی را ایجاد می‌کند. این کفپوش‌ها مقاومت خوبی در برابر فشار زیاد و وزن بسیار بالا، از خودشان نشان می‌دهند. استحکام بالا، متناسب بودن با شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین طول عمر و دوام بالا، از جمله مزیت‌های کفپوش‌های بتنی محسوب می‌شوند.

از دیگر مزایای بتن این است که امکان مخلوط کردن آن با مواد دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال با ترکیب  بتن با خرده سنگ‌ها می‌توان نمای خاصی به کفپوش بتنی داد.

انواع کفپوش بتنی

بتن نوعی از مصالح ساختمانی همه کاره است که در سراسر جهان برای انواع کاربردهای ساختمانی استفاده می‌شود. کف پوش‌های بتنی با توجه به نوع تولید، ساختار و متریال به کار رفته، پرداخت نهایی، کاربرد و… انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

انواع کفپوش بتنی: کف پوش‌های بتنی با توجه به نوع تولید، ساختار و متریال به کار رفته، پرداخت نهایی، کاربرد و... انواع مختلفی دارند

به طور کلی کف پوش‌های بتنی به دو نوع عمده تقسیم می‌شوند:

کف پوش بتنی حیاط

کفپوش بتنی یکی از مناسب ترین گزینه ‌ها برای پوشش حیاط است. این کف پوش ها از پودر سنگ، ماسه، سیمان و آب تولید شده زیرا مواد اولیه ساخت این کفپوش‌ های بتنی حیاط، همان بتن است. تفاوت اصلی کفپوش ها بویژه کفپوش بتنی حیاط، نوع قالب ‌بندی و همچنین چگونگی استفاده و نصب آن‌ها می باشد. کفپوش بتنی طرح سنگ برای این منظور مناسب است.

کف پوش بتنی پازلی

هلندی‌ها پس از جنگ جهانی دوم، در تامین مصالح ساختمانی با مشکل مواجه شدند.  پیش از آن هلندی‌ها از آجر و سفال به عنوان مصالح اصلی استفاده می‌کردند. بنابراین آن‌ها از با استفاده از  بتن بلوک‌های بتنی پازلی را ساختند. آن‌ها به دلیل مقاومت بالای بلوک‌های پازلی از آن به عنوان کفپوش در راه‌ها استفاده کردند. کف پوش‌های بتنی پازلی مقاومت بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف  دارند.

کف پوش دال بتنی

کفپوش‌های دال بتنی تخت بر خلاف کفپوش بتنی پازلی زیبایی و تنوع بسیاری دارند. این نوع کفپوش‌ها در مقایسه با کفپوش پازلی ضخامت کمتر و ظرافت بیشتری داشته، از همین جهت استحکام و در نتیجه مقاومت کمتری دارند. البته این کفپوش‌ها تحمل وزن عابران پیاده را دارند و در صورت عبور از روی آن‌ها  زود خراب نمی‌شوند.

تولید کف پوش بتنی

به طورکلی با توجه به استقبال گسترده از کفپوش های بتنی انواع مختلفی از آن‌ها در بازار موجود است. این کفپوش‌ها با توجه به روش تولید، متریال به کار رفته و کاربرد آن به چند دسته‌ کلی تقسیم می‌شوند:

۱. کف پوش پلیمی

کفپوش پلیمری از رزین اپوکسی و نیز پلی یورتان تشکیل شده است که مواد تشکیل دهنده با وقوع یک واکنش بسیار قوی، شبکه‌ای کاملاً سه بعدی یکپارچه و غیرقابل نفوذ را به وجود می‌آورند. در واقع کفپوش پلیمری از طریق یک فرآیند تراکم با استفاده از رزین سنگ مصنوعی و یا رزین پلیمری به دست می‌آید. افزودن مواد شیمیایی چسبنده به ترکیبات پلیمری باعث ایجاد چسبندگی بین تمام اجزاء شده و مقاومت موزاییک پلیمری را را بالا می‌برد. چون کف پوش های پلیمری جذب آب پایین و تراکم بالایی دارند، بنابراین مقاومت بسیار بالایی در آب وهوای سرد و شرایط یخبندان از خود نشان می‌دهند.

۲. کف پوش واش بتن

کفپوش واش بتن،  بتن شسته شده‌ای است که در کف سازی‌های فضاهای باز مانند  محوطه، پارک و … استفاده می شود. درحقیقت در این نوع کف پوش‌های بتنی‌ در انواع ابعاد، طرح، رنگ و نقش تولید می‌شود. به این صورت که بتن از ترکیب سنگ دانه های رنگی و طبیعی، چسب بتن، پودر سنگ، الیاف و دیگر افزودنی بتنی بر روان کننده نوترال پلی کربوکسیلاتی بتن ساخته می‌شود. این موزاییک اکثرا توسط روش های پرسی و ویبره، تولید می‌گردد.

۳. کف پوش بتنی پرسی

کف پوش بتنی پرسی از طریق ترکیب ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و آب در یک فرایند تراکمی تولید می‌شود. این نوع کف پوش ها که در ابعاد و طرح های گوناگون عرضه شده، تراکم خود را از طریق فشار پرسی به دست می آورند. نام قدیمی کف پوش بتنی موزاییک بوده که یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است و با چیدن قطعات کوچک سنگ های رنگی یا سفال به صورت  منظم و هموار در کنار هم ساخته می شود. موزاییک که یکی از انواع کف پوش بتنی پرسی است، چون دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی است، بنابراین مناسب ترین نوع کف پوش برای مکان های پرتردد همچون پیاده روها و معابر می باشد.

۴. کف پوش بتنی ویبره ای

کف پوش‌های ویبره ای نیز از طریق فرآیند تراکم به دست می‌آید که تراکم بتن و دیگر افزودنی ها، از طریق دستگاه ویبراتور و بدون اعمال هرگونه فشاری انجام می‌شود. مصالح در مخلوط کن بتن با هم ترکیب می‌شوند، سپس قالب های پلاستیکی طرح دار به وسیله تسمه نقاله ای مجهز به ویبراتور از بتن پر می‌شوند و به این ترتیب موزاییک ها با لرزش و بر روی تسمه نقاله شکل می‌گیرند.

۵. موزاییک پرسی اتوماتیک

کفپوش‌های پرسی اتوماتیک یکی از انواع کفپوش‌های بتنی بوده که به موزاییک ساده ایرانی، موزاییک حیاطی و یا زیرپارکتی معروف است. این نوع از موزاییک ها کاملاً به صورت اتوماتیک ساخته می شود. موزاییک بتنی به دلیل فرایند پیشرفته تر و مکانیزه تر استحکام بیشتری دارد و کمتر در معرض خردگی و ساییدگی قرار می‌گیرد. همچنین نسبت به موزاییک‌های دستی از مقاومت خمشی بالاتری برخوردارند، علاوه بر آن دستگاه ساب به روزتر است و نسبت به موزاییک دستی جلای بیشتری دارند.

معرفی محصول: جی اف آر سی

قیمت کف پوش بتنی

برای اطلاعات دقیق و به‌روز در رابطه با قیمت کف پوش بتنی با کارشناسان هنزا تماس بگیرید. قیمت کفش پوش بتنی به عوامل مختلفی چون متراژ کار، محل پروژه، نوع متریال، شیوه نصب و… بستگی دارد.

هزینه کفپوش بتنی به محل کاربرد آن، بستگی دارد. در واقع بیشترین هزینه مربوط به نصب کفپوش‌های بتنی است. یک نصاب حرفه‌ای دارای دستگاه‌های مخصوص برای هر مترمربع، بسته به اندازه و سبک کف پوش می‌تواند دستمزدهای مختلفی بگیرد. اگر بتوانید کفپوش‌ها را خودتان نصب کنید مبلغ زیادی را می‌توانید حفظ کنید زیرا نصب کف پوش دارای هزینه بالا و زمان‌بر است.

اندازه، طرح و رنگ فاکتورهایی بوده که در قیمت کف پوش تاثیرگذار است. اگر میزان سیمان، اندازه و نوع مصرف کفپوش تغییر کند، قیمت نیز تغییر خواهد کرد. همچنین هزینه حمل و نقل را نیز باید در نظر گرفت.

 

قیمت هر متر مربع کف پوش‌ بتنی

برای اطلاعات دقیق و به‌روز در رابطه با قیمت کف پوش بتنی با کارشناسان هنزا تماس بگیرید.

به صورت حدودی و تقریبی

  • کفپوش بتنی برای معابر و پیاده‌روها: 100.000 تا 350.000 تومان.
  • کفپوش بتنی پازلی: 100.000 تا 250.000 تومان
  • کفپوش بتنی پیش ساخته : 150.000 تا 350.000 تومان

لیست قیمت کف پوش بتنی پرسی

برای اطلاعات دقیق و به‌روز در رابطه با قیمت کف پوش بتنی با کارشناسان هنزا تماس بگیرید.

نام کف پوشقیمت(هر متر مربع)
سنگ فرش مدل نوستالژیک۳۱۰,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل دوکی۲۵۳,۶۰۰ تومان – ۲۸۰,۸۰۰ تومان
کفپوش بتنی ۱۰ در ۲۰ BTL۲۰۰,۸۰۰ تومان – ۲۷۶,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی ۴۰ در ۴۰ BTL۱۷۵,۲۰۰ تومان – ۲۲۱,۶۰۰ تومان
کفپوش بتنی ۲۰ در ۲۰ BTL۲۰۰,۸۰۰ تومان – ۲۷۶,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل ساسو ضخامت ۸۲۵۳,۶۰۰ تومان – ۲۷۷,۶۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل ساسو ضخامت ۶۲۳۷,۶۰۰ تومان – ۲۵۹,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل خلیج فارس۲۰۹,۶۰۰ تومان – ۲۴۲,۴۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل ترنج۲۵۳,۶۰۰ تومان – ۲۸۰,۸۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل موج ضخامت۸۲۵۳,۶۰۰ تومان – ۲۷۶,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل سکه ای (بریل)۲۳۹,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی نابینایان BTL۲۳۹,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل موج ضخامت۶۲۰۰,۸۰۰ تومان – ۲۲۱,۶۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل چلیپا۲۱۴,۴۰۰ تومان – ۲۶۷,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل کلاه سقفی۲۳۹,۲۰۰ تومان – ۲۷۳,۶۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل نوستالیت۲۱۶,۰۰۰ تومان – ۲۳۷,۶۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل ستاره۲۱۳,۶۰۰ تومان – ۲۶۷,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی BTL مدل لوزی کندویی۲۱۳,۶۰۰ تومان – ۲۹۵,۲۰۰ تومان
کفپوش بتنی پازلی ۲۰ در۲۰ ضخامت ۶ سانت۱۵۵,۰۰۰ تومان – ۱۹۵,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی پرسی ۴۰ در۴۰ضخامت 3.5 سانت۱۰۰,۰۰۰ تومان – ۱۱۰,۰۰۰ تومان
کفپوش ویبره ای نابینایان ۴۰ در۴۰ مدل شیاری۱۲۵,۰۰۰ تومان
موزاییک ویبره ای مدل پوست ماری۱۱۰,۰۰۰ تومان – ۱۳۰,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی پرسی ۴۰ در۴۰ مدل کوبیک۱۷۰,۰۰۰ تومان – ۱۸۰,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی پرسی ۴۰ در۴۰ مدل واش ضخامت ۶ سانت۱۸۰,۰۰۰ تومان – ۱۹۰,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی پرسی ۴۰ در ۴۰ مدل آی۱۸۰,۰۰۰ تومان – ۱۹۰,۰۰۰ تومان
موزاییک پرسی طرح دار ۴۰ در۴۰ مدل آجری۱۵۰,۰۰۰ تومان – ۱۶۰,۰۰۰ تومان
کفپوش بتنی پیاده رو ۴۰ در۴۰ شیاردار۱۶۰,۰۰۰ تومان – ۲۰۰,۰۰۰ تومان
موزاییک پرسی ۱۰ در۲۰ ضخامت 6 سانت۱۵۵,۰۰۰ تومان – ۱۹۵,۰۰۰ تومان

لیست قیمت کف پوش بتنی اکسپوز

برای اطلاعات دقیق و به‌روز در رابطه با قیمت کف پوش بتنی با کارشناسان هنزا تماس بگیرید.

نام کف پوشقیمت(هر متر مربع)
پنل بتن اکسپوز 50 در 50199500 تومان
پنل بتن اکسپوز 30 در 60205200 تومان
پنل بتن اکسپوز 30 در 90370000 تومان
پنل بتن اکسپوز 50 در  90390000 تومان
پنل بتن اکسپوز 40 در 80380000 تومان
پنل بتن اکسپوز  40 در 100202800 تومان
پنل بتن اکسپوز 60 در  60203500 تومان
پنل بتن اکسپوز 60 در  120205400 تومان
پنل بتن اکسپوز  50 در 100395000 تومان
بتن اکسپوز410000 تومان
بتن اکسپوز طرح چوب ترمو وود مخصوص کف 30 در 60360000 تومان
بتن اکسپوز طرح چوب ترمو وود مخصوص کف 15 در 60360000 تومان
بتن اکسپوز طرح چوب ترمو وود مخصوص نما 30 در 60208800 تومان
بتن اکسپوز طرح چوب ترمو وود مخصوص نما 15 در 60370000 تومان
بتن اکسپوز طرح زیگزاگ سایز 50 در 120395000 تومان
بتن اکسپوز طرح کیت کت سایز 45 در 45206700 تومان
تایل بتن اکسپوز202800 تومان
بتن اکسپوز طرح فلت365000 تومان
بتن اکسپوز طرح کوچر465000 تومان
بتن اکسپوز طرح فلت بولت365000 تومان
بتن اکسپوز طرح صخره475000 تومان
بتن اکسپوز طرح تیمبر310000 تومان

معرفی محصول: نمای بتنی

پوشش کف سطوح توسط بتن

یکی از کارکردهای مهم بتن اکسپوز محصول در ساخت نمای ساختمانی است. اما در این بخش کاربرد کفپوشی آن را در بخش های زیر معرفی خواهیم کرد:

کف پوش بتنی

1.        پوشش کف مسیر عبور ماشین در محوطه بیرونی خانه (deriveway)

2.       مسیر پیاده رو در اطراف خیابان ها و جاده ها (sidewalk)

3.      پاسیوها (patio)

4.       استفاده از بتن اکسپوز در پوشش محوطه اطراف استخر و غیره

پس از آنکه با تنوع به کارگیری این محصول در ساخت کفپوش آشنا شدیم بهتر است به معرفی ساختار آن بپردازیم.

ساختار بتن اکسپوز در ساخت کفپوش های ساختمانی

ساختار این محصول دارای دو لایه زیر است.

1.        یک پایه بتنی

2.       یک لایه رویی که نقش دکوراتیو دارد.

شما در اینکه لایه رویی از چه چیزی ساخته شود، انتخاب گسترده ای دارید. این لایه می تواند از مخلوطی از شن، سیمان و المان های تزئینی و دکوراتیو ساخته شود. برخی از این عناصر دکوراتیو عبارتند از:

1.        سنگ

2.       سنگریزه های تزئینی در ساخت بتن اکسپوز

3.      گرانیت

4.       ماسه

بنابراین در پوشش لایه رویی شما می توانید به جای به کار گرفتن یک لایه بتنی ساده و با روحی سرد، از انتخاب های متنوعی برای زیبایی بخشی به آن استفاده نمایید. نکته دیگری که در رابطه با ساختار بتن اکسپوز باید به آن توجه شود، اندازه قالب ها و همچنین بافت محصول است که در این بخش نیز با توجه به سلیقه و تناسب محیطی می توان از انتخاب های گسترده ای استفاده نمود تا به این ترتیب کفپوش مورد استفاده شما دارای هماهنگی با منظره کلی خانه و یا ساختمان محل کار شما باشد.

یکی دیگر از نکاتی که دست اندرکاران ساخت کفپوش ها به آن اشاره می کنند، آن است که بتن اکسپوز در مقایسه با دیگر محصولات ساخت کفپوش هم قیمت پایین تری دارد و هم نصب آن به عنوان کفپوش ساده تر خواهد بود. به خصوص اگر بخواهیم این محصول را با کفپوش هایی مانند آسفالت و یا کفپوش های آجری مقایسه کنیم، این مزیت ها بیشتر خود را نشان خواهند داد.

نکاتی درباره ماندگاری بتن اکسپوز

یکی از مزایای مهم و قابل توجه این متریال نسبت به دیگر متریال هایی که در پوشش کف سطوح به کار می روند، ماندگاری و طول عمر بالای آن ها است. که این دوام بالا به فاکتورهای زیر وابسته است:

کف پوش بتنی چیست

1.        اگر بتن اکسپوز به درستی نصب و اجرا شود، باعث خواهد شد که بتواند زیر رفت و آمدهای مختلف به خوبی مقاوم باشد.

2.       برای پوشش کف سطوح در مکان های تاریخی در قسمت های مختلف جهان از بتن اکسپوز استفاده می شود که دلیل عمده این کار آن است که می تواند نسبت به حجم بالای رفت و آمدی که بر روی آن صورت می گیرد، مقاوم باشد.

3.      این محصول می تواند چند دهه بدون آنکه نیازمند به مراقب ویژه و یا نظافت خاصی باشد، با حفظ کیفیت اولیه، پابرجا و پایدار باقی بماند.

4.       دلیل دیگر طول عمر بالای این محصول آن است که می تواند در برابر شرایط آب و هوایی وخیم و آسیب زننده مقاومت قابل توجهی داشته باشد. از جمله این شرایط می تواند آب و هوای بسیار سرد و منجمد کننده در زمستان و یا درجه حرارت بالا و در معرض نور مستقیم خورشید بودن در تابستان های گرم و طاقت فرسا باشد.

بنابراین این محصول توانایی تاب آوری دماهای بسیار بالا و یا دماهای بسیار پایین را دارد و همین امر سبب می شود که این درجه حرارت ها که می توانند برای هر محصول پوشاننده سطوح آسیب رسان باشند، نتوانند صدمه ای متوجه بتن اکسپوز نمایند.

برای آنکه بتوانید با انواع مختلف این محصول آشنایی جامع تری به دست آورید و نمونه های متنوع آن را مشاهده نمایید بهتر است به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید. در این صورت می توانید ایده های مختلفی را به دست آورید که برای طراحی و ساخت سطوح ساختمانی خود با استفاده از این متریال برای شما مفید خواهد بود.

یکی از نکاتی که باعث می شود نمای ساختمان و کفپوش های ساختانی شما جلوه زیبایی داشته باشند، بهره مندی از تیم مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای قوی است. ما در هنزا چنین تیمی را در اختیار داریم و شما می توانید طی تماس با کارشناسان هنزا از خدمات بتن اکسپوز ما بهره مند گردید.

کف پوش بتنی تهران

کف پوش بتنی تهران که در تمامی فروشگاه و به صورت آنلاین آماده عرضه می باشد، استانداردهای لازم را داشته و همچنین دارای گواهینامه تایید فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد. بنابراین چنانچه قصد تهیه کف پوش‌ بتنی تهران و کف پوش بتنی پلیمری را دارید، می‌توانید با اطمینان خاطر به مراکز مربوطه مراجعه نمایید.

کف پوش بتنی

خرید کف پوش بتنی

جهت خرید کف پوش بتنی باید متراژ پروژه، شرایط آب و هوایی، کیفیت مواد به کار رفته، رنگ و طرح دلخواه و میزان ترافیک و سایر موارد را مدنظر داشت. به طور کلی می توان گفت که انواع قیمت کف پوش بتنی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. جهت خرید قالب کف پوش بتنی  می توانید به کارخانه کف پوش مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که استاندارد به کار گرفته شده برای تهیه کفپوش های بتنی از مواردی است که برای تعیین قیمت این محصولات در نظر گرفته می شود.

کفپوش بتنی پیاده رو

کف پوش بتنی پیاده رو، به دلیل تردد زیاد و شرایط آب و هوایی باید مقاوت سایشی بسیاربالایی داشته باشد که خوشبختانه به دلیل نحوه ساخت آن و داشتن یک روکش پودری بتن در سطح کفپوش ایجاد می گردد. این ویژگی و سخت بودن کف پوش بتنی باعث می شود که یک گزینه مناسب برای کف پوش بتنی پارکینگ نیز باشد. قیمت کف پوش بتنی با توجه به مزایا و ساختار آن بسیار مناسب است

 

کف پوش طرح بتن

کف پوش طرح بتن یکی از انواع کفپوشبوده که به جهت ساختار مقاومی که دارد، بیش تر در محوطه سازی ها استفاده می شود. از آن جایی که کفپوش طرح بتن از سختی مناسبی برخوردار است،  گزینه مناسبی برای مکان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد. از کف‌پوش ‌طرح بتنی در سطوح صاف استفاده می ‌شود.

کف پوش بتنی محوطه

به طور معمول از کف پوش بتنی واش برای کفپوش بتنی محوطه استفاده می شود. کفپوش بتنی محوطه در کف سازی محوطه، پارک و… مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این نوع از کفپوش بتنی از ترکیب سنگدانه های رنگی و طبیعی، چسب بتن، پودر سنگ، الیاف و دیگر افزودنی بتنی بر روان کننده نوترال پلی کربوکسیلاتی بتن، در انواع ابعاد مختلف و طرح و رنگ متنوع تولید می شود.

کف-پوش-بتنی-محوطه

کف پوش بتنی ترافیکی

کف پوش بتنی ترافیکی از جنس بتن بسیار مقاوم و ضخیم می باشد به همین علت است که در مکان های پرتردد و شلوع مورد استفاده قرار می گیرد از جمله: پارکینگ های روباز، خیابان های پرتردد، پمپ بنزین ها، محوطه مجتمع های مسکونی و شرکت ها، پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس، تعمیرگاه ها، مکان های تجاری و غیره.

لازم به ذکر است که همانند این کفپوش، کف‌پوش بتنی پلیمری نیز در فضاهای متنوعی از جمله کارخانه ‌ها، فرودگاه‌ ها، مکان‌های تجاری، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهتر است بدانید که در بعضی از مواقع برای آماده ‌کردن کف پوش محوطه و کف‌ سازی‌ها از پلی اوره، اوکسی، پلی یورتان استفاده می گردد. مواد تشکیل ‌دهنده انواع کف‌پوش‌ های بتنی شامل سیمان سفید، آب، رزین و یا روان‌کننده ‌های قوی، پیگمنت و سیمان سیاه تیپ است.

کف پوش بتنی رنگی

کف پوش بتنی رنگی با رشد تکنولوژی و مدرن شدن صنعت بسیار کاربردی و پرطرفدار شده است. تولید کفپوش بتنی رنگی با طرح های متنوع و الگوهای مختلف افراد را برای انتخاب بیشتر و بهتر و همچنین محوطه سازی خاص طبق سلیقه آن ها یاری می کند. روش های رنگ آمیزی برای تهیه کفپوش بتنی رنگی مختلف هستند. با این وجود در کارخانه کفپوش بتنی رنگی معمولا سعی بر آن است که از بهترین استانداردها جهت رنگ نمودن کفپوش بتنی استفاده نمایند. قیمت کف پوش بتنی رنگی با توجه به فاکتورهای متعددی که دخیل هستند، بررسی می‌شود. کفپوش بتنی رنگی مانند سایر کفپوش ها از جمله کفپوش بتنی پلیمری، کفپوش بتنی باغ و کفپوش بتنی اتاق در ابعاد متنوعی می توانید انتخاب نمایید. ضخامت کفپوش بتنی رنگی نیز از دیگر فاکتورهایی است که در قیمت آن تاثیرگذار است. 

کف پوش بتنی رنگی

پروژه های کف پوش بتنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *