هر چند حوزه کاری بتن اکسپوز را نمی توان در چند کارکرد خلاصه کرد، اما به طور کلی می توان چند نمونه از موارد کاربرد برجسته آن را به شرح زیر بیان نمود؛

  1. انبارها
  2. گالری ها
  3. گاراژها
  4. اتاق های نشیمن داخلی
  5. ترکیب با سیستم های حرارتی از کف

با دنبال کردن مقاله “سه ویژگی مهم بتن اکسپوز” می توانید با سه خصوصیتی که در بتن اکسپوز موجود است و برای هر سازه و مصالحی که در ساختمان به کار میرود حائز اهمیت است آشنا خواهید شد.

اما در اینجا قصد داریم به موضوع دیگری در این زمینه وارد شویم و آن هم بحث کاربردی است. ببینیم که اگر بخواهیم بتن اکسپوز را به عنوان کفپوش سطوح به کار ببریم چه بخش هایی قابلیت برای انجام این کار خواهند داشت؟

بتن اکسپوز کفپوش چه کاربردی دارد؟

البته چنانچه گفته شد کفپوش های بتن اکسپوز برای کاربردهای مختلف و متنوع مناسب هستند و می توانند در بسیاری از پروژه ها در نظر گرفته شوند. دلیل این امر آن است که اجرای قابل قبول و رضایت بخشی را در بیشتر موارد از خود نشان می دهد. و نتیجه کار مورد پسند همگان خواهد بود.

به همین دلیل در محیط هایی که در بالا ذکر آن ها رفت می توان بتن اکسپوز را به عنوان مصالحی جهت پوشش کف به کار گرفت. به خصوص در رابطه با مورد آخر که بسیار مورد توجه قرار گرفته است که بتوان بتن اکسپوز را با سیستم های حرارتی که از زیر کف در محیط کار گذاشته می شوند ترکیب کرد و این کار سبب می شود که بازدهی سیستم حرارتی بالاتر برود. چون بتن اکسپوز می تواند گرما را در خود ذخیره کرده و به تدریج به محیط برگرداند.

چرا که با این روش می توان حرارت را به طور مستمر به محیط انتقال داد که به دلیل خواص حرارتی و ظرفیت گرمایی بتن می باشد. شما نیز برای پی  بردن و استفاده کردن از این ویژگی های سازه می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید. به علاوه مراجعه به صفحه بتن اکسپوز هنزا نیز به شما پیشنهاد می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *