گفته شد که در اجرای عملیات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لازم است ابتدا ارتفاع نهایی کار را تعیین کنید و با استفاده از چوب ها و گوه هایی که در سطح محکم می کنیم راستای قرار گیری پنل ها را مشخص کرده و همچنین ارتفا مد نظر را به این ترتیب مشخص کنیم تا نتیجه نهایی دقیقا طبق نقشه ابتدایی به دست آید و از این جهت انجرافی از طرح نداشته باشیم که برا اطلاع بیشتر بهتر است نوشته “تنظیم ارتفاع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” را مطالعه نمایید.

در قدم بعدی لازم است که به اندازه کافی سیمان توزیع کنید، یعنی حدودا به عمق یک اینچ برای قرار دادن یک سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی. پس از آن پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را بر روی سیمان قرار داده و با چکش های پلاستیکی و یا چکش های سنگین و بلوک های چوبی آن را محکم کنید. دقت کنید که از یک لبه مستقیم در عرض بالای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و همچنین در عرض بالای تخته های طراحی شده استفاده کنید.

چگونه پنل های سنگفرش بتنی / سنگفرش بتنی را نصب کنیم؟

اگر که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی خیلی پایین باشد آن را بالا کشیده و مقدار بیشتری سیمان به آن اضافه کنید. همچنین به قسمت پایین آن نگاه کنید. شما الگوی رطوبت را در پایین آن مشاهده خواهید کرد که این راهنمایی است برای شما که به شما بگوید آیا و چه زمانی به مقدار کمتر و یا بیشتر سیمان در زیر سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیاز دارید.

پس به اندازه کافی سیمان اضافه کرده و یا تخلیه کنید و پس از آن دوباره پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را بروی کار قرار داده و بر روی آن ضربه بزنید تا کاملا در جای خود بنشیند و محکم شود. به این ترتیب خواهید توانست سطحی استاندارد و زیبا به دست آورید مانند آنچه که می توانید مثال هایش را در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا مشاهده نمایید. البته سعی کنید در مورد اجرای این کار همواره با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *