برای آنکه بدانیم که از یک محصول به عنوان مثال جی اف آر سی / جی آر سی که در این نوشته مورد بحث است چه استفاده هایی صورت می گیرد در قدم اول لازم است به این مطلب توجه گردد که ان محصول دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی می باشد. به دلیل آنکه نوع استفاده و به کار گرفتن هر محصولی ارتباط مستقیم با خواص آن دارد.

به همین منظور ما پس از آنکه در نوشته قبلی به پرسش “جی اف آر سی / جی آر سی دارای چه ویژگی هایی است؟” پاسخ دادیم، حال باید به این بپردازیم که چه استفاده هایی از این محصول می تواند صورت پذیرد. در ابتدا لازم به ذکر است که استفاده از الیاف شیشه در بتن جی اف آر سی / جی آر سی بسیار محدود است.

چرا که در هنگامی که در حال اختلاط مواد اولیه جی اف آر سی / جی آر سی در میکسر، ریزدانه ها و سنگدانه ها در حال چرخش و حرکت هستند اگر الیاف شیشه در مخلوط وجود داشته باشد، نیروهای ضربه ای و همچنین سایشی که ممکن است در اثر تماس الیاف شیشه با ریزدانه ها به وجود آید سبب می شود که الیاف شیشه دجار آسیب شدید شده و مقاومت خود را از دست بدهند که آسیب آن به جی اف آر سی / جی آر سی منتقل می شود.

چه استفاده هایی از جی اف آر سی / جی آر سی انجام می شود؟

به همین دلیل همواره طراحان ومهندسان در ساخت جی اف آر سی / جی آر سی به دنبال یافتن راه هایی هستند که به وسیله آن بتوانند این آسیب ها به الیاف شیشه را کاهش دهند و به این ترتیب بتوانند جی اف آر سی / جی آر سی تولیدی را از قدرت و استحکام لازم برخوردار سازند.

به همین جهت کسانی که دست اندرکار ساخت و تولید جی اف آر سی / جی آر سی هستند توجه بسیاری مبذول می دارند تا بتوانند فهم جامع و کاملی نسبت به خصوصیات مکانیکی و همچنین ویژگی های اجرایی جی اف آر سی / جی آر سی در طراحی اجزای جی اف آر سی / جی آر سی به دست آورند. تا به این ترتیب بازدهی کار را افزایش داده و کیفیت محصول را به نقطه قابل قبولی برسانند.

همین مطلب باعث شده که بتوان در پروژه های مختلف برای نمای ساختمان از پنل های جی اف آر سی / جی آر سی استفاده کرد. ابتدا در پروژه های ساختمانی در کشور انگلستان و آمریکا استفاده از پنل های دیواری جی اف آر سی / جی آر سی انجام گرفت ولی به تدریج گسترش بافت و امروزه در کشور ا نیز استفاده از این محصول رونق پیدا کرده است و به راحتی قابل مشاهده می باشد.

علاوه بر آن استفاده های دیگر جی اف آر سی / جی آر سی این است که می توان به عنوان کارهای تعمیری و همچنین برای کفپوش های صنعتی از آن ها استفاده نمود. استفاده های دیگر جی اف آر سی / جی آر سی را در نوشته های قبلی به تفصیل بیان کرده ایم که جهت آشنایی می توانید به آن ها مراجعه نمایید.

البته بهتر است پیش از هر چیزی با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در تماس باشید و بهترین راهنمایی ها در خصوص جی اف آر سی / جی آر سی را از ایشان دریافت کنید. به این ترتیب می توانید پروژه هایی همچون نمونه های صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *