همانطور که می دانید شرکت گام آبی فردا، تولید کننده محصولات هنزا می باشد. که هنزا یکی از معتبرترین برندها در تولید مصالح ساختمانی در کشور می باشد که با بهره گیری از واحد تحقیقات و توسعه همواره در ارتباط با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و علوم روز در ارتباط با ساخت و تولید مصالح ساختمانی می باشد. به همین جهت کارشناسان هنزا سعی دارند طی سلسله مقالاتی خوانندگان و هموطنان عزیز را با مصالح ساختمانی نوین در عرصه جهانی آشنا سازند. برای نمونه می توانید به مقاله “آجر های جاذب آلودگی و بتن سبز” از متخصصان هنزا رجوع کنید.

در این نوشته کارشناسان هنزا بر این تلاش هستند که ما را با چوب های پیشرفته آشنا کنند که یکی دیگر از مصالح ساختمانی نوین می باشد. چوب های پیشرقته (Enhanced Wood) به گفته محققان هنزا در واقع آخرین ورژن از نسل پیشرفته یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی یا همان چوب می باشد.

چوب پیشرفته مصالح ساختمانی نوین

بر اساس برخی تحقیقات صورت گرفته بعضی از ویژگی ها و خواص ساختار مولکولی پلیمر زیلان می تواند مورد استفاده قرار گیرد که از طریق آن بتوان برخی گیاهان و المان های چوبی را پیشرفت و ارتقا داد به طوریکه بتوان از آن ها به عنوان یک مصالح ساختمانی مرغوب در ساخت و ایجاد سازه ها و ساختمان ها استفاده کرد.

به بیان متخصصان هنزا بدین ترتیب می توان از گیاهان مقاوم شده در عملیات ساخت بهره گرفت که این امر دارای مزایایی است که در ادامه اشاره خواهیم کرد:

– تولید آن ها از منابع طبیعی است پس آسیبی به محیط زیست نمی رساند و دوست محیط زیست خواهد بود.

– از لحاظ اقتصادی به صرفه است چرا که این محصول مستقیما در طبیعت یافت می شود.

– گزینه ای جدید از منابع ساختمانی تجدیدپذیر می باشد.

برای آن که بیشتر با محصولات ما آشنا شوید می توانید سری به صفحه مصالح ساختمانی هنزا بزنید و همچنین در رابطه با نوآوری ها و فناوری های جدید در تولید مصالح ساختمانی می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *