همانطور که می دانید کارشناسان ما در هنزا سعی بر این دارند که شما را با انواع محصولات و مصالح ساختمانی آشنا نموده و همانطور که در مقاله “روش های نگهداری و انبار کردن سیمان” از متخصصان هنزا بیان شد شما را با روش های مراقبت و نگهداری از مصالح ساختمانی آشنا کنند.

در این راستا کارشناسان هنزا در این نوشته تلاش دارند شما را با دو مصالح ساختمانی نوین آشنا سازند.

– آجرهای جاذب آلودگی

به گفته کارشناسان ما این آجرها به طور خاص طوری طراحی شده اند که بتوانند به عنوان بخشی از سیستم تهویه ساختمانی عمل کنند این آجر های مخصوص به قول متخصصان ما در هنزا دارای دو لایه محصور می باشند که به این ترتیب نقش عایق حرارتی دارند. در ضمن درون این آجرها فیلترهایی تعبیه شده که ذرات سنگین آلودگی را جذب کرده و به قسمت پایینی دیوارها فرو می ریزند و به این طریق همانطور که کارشناسان هنزا می گویند مانند فیلتر هوا از ورود و جذب ذرات آلودگی جلوگیری می کنند.

آجر جاذب آلودگی

نتیجه نهایی این است که کارشناسان هنزا این بلوک های آجری را مصالحی برای ارائه هوای با کیفیت بهتر توصیف می کنند که نقش موثری در کاهش اختلالات تنفسی دارند.

– بتن سبز

کارشناسان ما می گویند همانطور که از اسم این محصول پیداست، این محصول ترکیبی سبز از مواد سازنده بتن است. در واقع مواد اصلی به بیان متخصصان ما همان متریال تشکیل دهنده بتن است که با افزودن مواد قابل بازیافت، کیفیت و دوام بتن افزایش یافته است.

مواد افزودنی به بتن سبز شامل سنگدانه های قابل بازیافت، آلومینیوم، الیاف و خاکستر می باشد که این مواد به نظر کارشناسان هنزا نه تنها کارآیی بتن را افزایش می دهد بلکه تولید آن هزینه کمتری را به تولید کنندگان و همچنین مصرف کنندگان این محصول تحمیل می کند.

برای آنکه با مصالح ساختمانی و محصولات ما که از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و پیشرفت های علمی بهره مند هستند، مطلع شوید می توانید به صفحه محصولات هنزا سری بزنید و برای آشنایی بیشتر با مصالح ساختمانی نوین که به تدریج دارند جایگزین مصالح سنتی و پر هزینه می شوند می توانید با محققان و کارشناسان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *