[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.4.3″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″]

همانطور که با دنبال کردن مقاله های هنزا می بینید، کارشناسان ما در هنزا تلاش دارند در این نوشته ها شما را با انواع مصالح ساختمانی خلاقانه که امروزه در پروژه های ساختمانی به کار می روند، آشنا سازند. یکی از این محصولات که در این مقاله از هنزا قصد معرفی آن را داریم میله های رشته ای هستند.

این محصول به گفته متخصصان هنزا توسط یک شرکت ژاپنی تولید می شود. در واقع این محصول یک فیبر کربن ترموپلاستیک جدید است. که با الیاف غیر ارگانیک و مصنوعی پوشیده شده است و به بیان کارشناسان هنزا سپس روی آن را با رزین ترموپلاستیک پوشش داده اند.

بتن اکسپوز

یکی از امتیازات این مصالح به گفته کارشناسان هنزا در این است که از کامپوزیت الیاف کربن ترموپلاستیک در آن استفاده شده که در برابر لرزه و زلزله تقویت شده است. در این محصول به گفته متخصصان هنزا خطوط میانی از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده و لایه بیرونی با فیبر غیر ارگانیک و مصنوعی پوشیده می شود که هر دوی این محصولات با رزین ترموپلاستیک اشباع می شوند.

میله های رشته ای؛ مصالح ساختمانی جدید

این نمونه هایی که در نوشته های هنزا درباره مصالح ساختمانی نوآورانه و نوین ذکر شد و می توانید با مراجعه به صفحه محصولات هنزا با سایر نمونه های آن نیز آشنا شوید. بخشی از مصالح ساختمانی است که این روزها بر اساس خلاقیت محققان و پیشرفت های علمی و همچنین دغدغه های محیط زیستی خلق و ایجاد شده و در پروژه های عمرانی و ساختمانی به کار می روند.

کارشناسان هنزا می گویند که سازندگان شاختمان ها، معماران، و صاحبان خانه ها قطعا در آینده استفاده از این محصولات نوین را به مصالح سنتی ترجیح می دهند. چرا که این محصولات هم آلودگی کمتری برای محیط ریست به همراه دارند و هم اینکه قابل بازیافت هستند.

سنگ فرش بتنی

علاوه بر آن نه تنها مصالح ساختمانی نوین دارای پایداری و دوام بالاتری نسبت به محصولات سنتی تر هستند بلکه از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر هستند و تولید و اجرای آن ها هزینه کمتری در بر خواهد داشت. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *