در چند مقاله پیش راجع به تکنیک های جدید رنگ آمیزی برای مبلمان بتنی صحبت کردیم که البته درباره همه محصولات ساختمانی و سازه ها قابل استفاده است. این تکنیک جدید شامل فناوری رنگدانه های فلزی و همچنین سرامیکی می شود که در نوشته “تنوع رنگ در محصولات مبلمان بتنی” به آن پرداختیم. در این مقاله قصد داریم طبق روالی که در قبل داشتیم به معرفی یکی دیگر از انواع مبلمان بتنی بپردازیم.

همانطور که پیش از این بیان شد، ویژگی های ممتاز بتن سبب شده که کاربری های مبلمان بتنی بسیار گسترده باشد. یکی دیگر از کاربردهایش که امروز به آن خواهیم پرداخت، میز قهوه دو طبقه است که از آن دسته مبلمان بتنی است که هم از زیبایی چشمگیری برخوردار است و می تواند جلوه ای خاص به اتاق پذیرایی شما ببخشد و هم کاربرد مفیدی دارد.

میز قهوه، یک مبلمان بتنی مینیمال

میز قهوه یک مبلمان بتنی است که با بهره مندی از آن شما می توانید ایده های طراحی جذابی را به فضای مورد نظر خود بیفزایید بدون آنکه باعث شود که بقیه عناصر و المان های موجود در آن فضا تحت تاثیر قرار بگیرند و مورد غفلت واقع شوند. در واقع این امر در طراحی مسئله بسیار مهمی است که هر وسیله طراحی شده در یک فضا باید امکان به چشم آمدن بقیه عناصر موجود در آن محیط را نیز فراهم کند و اینگونه نباشد که همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. این مبلمان بتنی این نقش را به خوبی ایفا می کند.

اگر یک مبلمان بتنی در فضای یک اتاق وجود داشته باشد که تمام توجه را به خود جلب کند، باعث می شود که کارآیی دیگر عناصری که غیر از آن مبلمان بتنی در محیط وجود دارند، خدشه دار شود. بنابراین در طراحی دکوراسیون یا فضای داخلی این امر مورد توجه قرار دارد که کل عناصر موجود در یک فضا به عنوان یک کل باید بتوانند نقش زیبایی و مفهومی خود را بازی کنند نه اینکه یک عنصر به تنهایی این کار را انجام دهد که میز قهوه ذکر شده یک مبلمان بتنی است که کاملا با این مقصود همخوانی دارد.

طراحی میز قهوه که تصویر آن را در بالا می بینید و جزو انواع مبلمان بتنی پرطرفدار است، یک طراحی مینی مالیستی است، یعنی در آن عناصر با حفظ سادگی و یکنواختی و بدون زرق و برق های اضافی حضور دارند و این سبک از طراحی، یعنی سبک مینیمالیستی، امروزه از سبک هایی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و معمولا در طراحی و ساخت مبلمان بتنی نیز از همین شیوه استفاده می شود.

همین مسئله و سبک طراحی سبب شده که این طرح مبلمان بتنی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، چرا که نسبت به سبک های طراحی دیگر و به خصوص مبلمان بتنی با طراحی سنتی که در نوشته های قبلی مورد اشاره قرار گرفت، جلوه مدرن تری دارد. مدرن بودن این مبلمان بتنی نیز به خاطر آن است که اولا سبک جدیدتری است، ثانیا یک حس و حال صنعتی را با خود به همراه دارد که در سبک های دیگر کمتر یافت می شود.

برای آنکه بتوانید بیشتر از نمونه های این سبک مبلمان بتنی را مشاهده کنید، بهتر است به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید. البته مشاوره با کارشناسان و متخصصان هنزا نیز در این زمینه راهگشا خواهد بود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *