مرحله ساخت هر چند مهم ترین مرحله در بهره برداری از یک مصالح ساختمانی است، اما نباید غفلت کرد که در مرحله اجرا نیز اگر نکات و استانداردها رعایت نشود، نتیجه کار غیر ازنتیجه مطلوب و مورد نظر ما خواهد بود. در رابطه با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز وضع به همین منوال است. و در نوشته “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چگونه شیب بندی می شود؟” یکی از موارد مهم در روند اجرا را بررسی نمودیم.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی دارای رنج اندازه های مختلف است و می تواند به دلیل ترکیب های منحصر به فردی که با سنگدانه های کریستالی طبیعی دارد، به یک سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با ظاهری گرانیتی دست پیدا کند که ممکن است برای برخی محیط ها بسیار مناسب و زیبا باشد.

تنوع در ترکیب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی برای هر میزان باری که بر روی آن قرار گیرد، مناسب و توانایی تحمل آن را دارد. نکته مهم دیگر که راجع به سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا لازم است به آن توجه شود این است که برای آنکه آسیب های محیط زیستی به حداقل برسد و در راستای سیاست های حفاظت از محیط زیست حرکت شود، بیش از 60 درصد از مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی جزو متریال های قابل بازیافت می باشند.

این امر باعث می شود که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم اینکه پس از اتمام دوره کاربری اش به راحتی قابل بازیافت و استفاده مجدد باشد و به این ترتیب در معیاری وسیع باعث می شود که از هدر رفتن منابع ملی جلوگیری شود و هزینه های ساخت و ساز کاهش یابد. که از مزیت های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به شمار می آید.

هر چند در مقاله قبلی اشاره کردیم که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند در رنگ های گوناگون و با توجه به سفارش و سلیقه مشتری و یا صلاحدید طراحان بر اساس تناسب محیطی تولید شود. اما رنگ های عمده ای که معمولا برای ساخت و طراحی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده می شود عبارتند از:

  1. خاکستری نقره ای
  2. ذغالی
  3. کرم

که می توان حتی این رنگ ها را به صورت ترکیبی با طراحی زیبا در پوشش یک سطح به کار گرفت که با توجه به سایزبندی های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می توانید با استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی یک روکش مطمئن، ایمن و به هم پیوسته را برای سطح خود داشته باشید.

البته نکته دیگری که درباره سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شایان ذکر است اینکه نه تنها شما می توانید اندازه ها و رنگ های مختلف  پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را با هم ترکیب کنید، بلکه می توان آن را با بلوک های غیر بتنی نیز ترکیب نمود. یعنی متریال های کمکی به آن اضافه نمود. و به این ترتیب طراحان می توانند به پروژه های متنوع و قابل انطباق با محیط های مختلف دست یابند.

اگر به صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا بروید می توانید این تنوع در طراحی را مشاهده کنید و برای دست یابی به چنین طرح هایی بهتر است با کارشناسان ما در هنزا نیز مشورت نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *