مبلمان بتنی گستره وسیعی از استفاده دارد. شما می توانید هر گونه میز، صندلی، نیمکت، عسلی و غیره را که مد نظر داشته باشید در اندازه ها و ابعاد و کارکردهای مختلف با بتن بسازید. بستگی به این دارد که کاربرد مورد نیاز شما چه باشد. به عنوان نمونه مقاله “چگونه مبلمان بتنی چند کاره داشته باشیم؟” را بینید که یکی از ساده ترین و پر کاربردترین مبلمان بتنی را در آن معرفی نمودیم.

میز خاکستری کوتاه

در این نوشته قصد داریم یکی دیگر از انواع مبلمان بتنی را به عنوان میز خاکستری کوتاه معرفی نماییم. که شکل آن را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید. این محصول به خاطر اندازه کوچکی که دارد، قابلیت انطباق پذیری اش با محیط بسیار زیاد است و مثلا می توان از آن در محوطه باغچه بیرون از خانه به عنوان یک افزودنی عالی استفاده نمود.

میز خاکستری کوتاه، یکی از انواع مبلمان بتنی

ارتفاع کوتاه این مبلمان بتنی باعث شده که به دو شکل از آن بتوان استفاده کرد.

  1. استفاده به همراه بالشت هایی در اطراف آن. به این شکل که افراد در اطراف آن بر روی بالشت نشسته و از این میز استفاده کنند.
  2. کارکرد دیگر این مبلمان بتنی می تواند به شکل میز قهوه باشد که در ترکیب به مبل می تواند کارکرد خوبی داشته باشد.

این مبلمان بتنی دارای اندازه و ابعاد و ارتفاع ایده آل است به خصوص برای فضاهایی که ابعاد کوچکی دارند و همچنین برای مواردی که بخواهیم مبلمان بتنی را در آن به سادگی جابجا نماییم. اگر در یک اتاق وچک از این میز زیبا استفاده نمایید، در واقع شما ظرافت را به تمام فضای آن اتاق بخشیده اید.

همین مسئله است که نگاه ما به این میز را می تواند نگاهی معطوف به ابعاد زیبایی شناختی آن کند ولی به هر حال نباید از خاطر برد که این محصول همچنان دارای مقاومت و دوام و تمام ویژگی های ممتاز مکانیکی نیز می باشد. برای آنکه بتوانید از همه ابعاد شناسایی کاملی از مبلمان بتنی به خصوص آن هایی که در صفحه محصولات هنزا معرفی نموده ایم به دست آورید لازم است که با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *