شما در نوشته مبلمان بتنی ساحلی” مشاهده کردید که می توان از مبلمان بتنی در فضاهای اطراف ساحل مانند رستوران ها، کافه ها، هتل ها، ویلاها و غیره استفاده کرد. و البته به گونه ای آن را طراحی کرد که همخوانی با فضای ساحلی داشته باشد. به طوری که مثلا از شن و شیشه های رنگی در طراحی آن استفاده نمود. البته دست طراحان برای خلاقیت در موارد این چنینی کاملا باز است.

اما در این نوشته قصد داریم به این بپردازیم که آیا می توان مبلمان بتنی چند کاره تولید کرد. یعنی سازه ای از مبلمان بتنی که بتوان از آن استفاده های مختلفی کرد. همانطور که قبلا هم گفته شد یکی از برتری های مبلمان بتنی آن است که می توان آن را در طرح هایی کاملا ساده ساخت و استفاده کرد. یکی از این طرح ها را می توانید در شکل زیر مشاهده نمایید.

چگونه مبلمان بتنی چند کاره داشته باشیم؟

همانطور که می بینید مبلمان بتنی ارائه شده در بالا می توان به عنوان یک صندلی کناری انطباق پذیر استفاده شود. به عنوان یک صندلی موقتی مثلا در کافه ها که می توان برای نشستن از آن استفاده کرد. این مبلمان بتنی کاملا شکل و طرحی ساده دارد، اما براخی برخی دکوراسیون ها که طراحی مینیمال دارند، کاملا مناسب است. حتی می توان از این مبلمان بتنی در کنار دیگر انواع صندلی ها به صورت ترکیبی بهره مند شد.

اما نکته ای که در این نوشته مورد نظر ماست آنکه به راحتی شما می توانید از این مبلمان بتنی که به صورت صندلی کناری از آن استفاده کرده اید، به عنوان عسلی نیز استفاده نمایید. این نشان می دهد که چه کارکردهای زیادی را شما می توانید با استفاده از این سازه انتظار داشته باشید و اینکه طراحی مبلمان بتنی چند کاره چه آسان است.

بنابراین انواعی از این محصول وجود دارند که شما می توانید از آن ها بهره برداری چند منظوره داشته باشید. که معمولا دو دلیل برای اینکه کاربری یک مبلمان بتنی را تغییر دهیم وجود دارد:

  1. نیازهای جدید. مثلا شما قبلا نیاز به صندلی کناری داشته اید ولی به دلیل تغییراتی که ایجاد شده دیگر نیازی به آن ندارید بلکه نیازمند داشتن عسلی هستید. بنابراین می توانید به راحتی کاربرد مبلمان بتنی را با توجه به نیاز جدیدتان تغییر دهید.
  2. تغییر دکوراسیون. هر چند ممکن است همچنان شما نیازمند استفاده از صندلی کناری باشید. اما به دلیل آنکه دکوراسیون منزل یا محیط کار خود را تغییر داده اید، از صندلی کناری با طرحی دیگر بهره می برید و می خواهید که مبلمان بتنی را به شکل عسلی به کار ببندید.

بنابراین نیازهای ما در کنار اقتضائات طراحی دکوراسیون می توانند سبب گردند که ما تغییراتی را در کارکرد مبلمان بتنی انجام دهیم، البته می توان دوباره با عوض شدن نیازها و یا تغییر جدید در دکوراسیون مبلمان بتنی را دوباره به کارکرد اولیه خود بازگرداند.

مثلا اگر پس از مدتی تصمیم گرفتید، می توانید مبلمان بتنی را که به عنوان عسلی از آن استفاده می کنید، به عنوان صندلی کناری به کار ببرید. برای آنکه ببینید چه انواع دیگری از این محصول را می توان در کاربردهای مختلف استفاده کرد به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید. البته مشاوران و متخصصان هنزا نیز می توانند مشورت های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *