[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.4.3″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″]

کارشناسان ما در هنزا، در این راستا حرکت می کنند تا خود را با جدیدترین تکنولوژی هایی که در دنیا بروز شده و به کار بسته می شوند آشنا و همراه گردد تا بتواند از این طریق به تولید نوین ترین محصولات که بیشترین کارآیی و بازدهی را در کنار کمترین هزینه و صرف انرژی داشته باشند، همپای نمونه های خارجی این محصولات تولید کنند که مصرف کنندگان و سازندگان داخلی نیز بتوانند از امتیازات این محصولات ساختمانی بهره مند شوند. که یکی از این محصولات بتن پلاک می باشد.

اما پیش از آنکه به معرفی بتن پلاک بپردازیم لازم به ذکر است که باید بدانیم که هر تکنولوژی جدیدی که می تواند منجر به تولید یک محصول ساختمانی مانند بتن پلاک یا سایر مصالح ساختمانی مدرن شوند، دارای پشتوانه های علمی است. که به معنای این است که ما توانسته ایم با توجه به ساختار مواد ساختمانی یا چگونه ترکیب مواد اولیه و نسبت آن ها و یا افزودن مواد افزودنی جدید به ترکیب آن ها یک مصالح ساختمانی جدید یا هر محصول دیگری تولید کنیم که بتواند در تراز بالای جهانی قرار بگیرد. درباره بتن پلاک نیز وضع به همین منوال است.

معرفی مقدماتی بتن پلاک

اما حالا نوبت به این می رسد که به سوالی که در بند قبل بی پاسخ گذاشتیم بر گردیم و به آن بپردازیم. سوال این است که بتن پلاک چیست و چگونه ساخته و پرداخته می شود و در ضمن کاربرد آن کجاست. برای پاسخ به این پرسش باید گفت که بتن پلاک به نوعی کاملا مشابه بتن اکسپوز می باشد. برای آنکه نگاهی جامع و آشنایی با بتن اکسپوز پیدا کنید می توانید به مقاله “زیبایی، فاکتور مهم بتن اکسپوز” از جمله مقالاتی که از نگاه کارشناسان هنزا در زمینه معرفی بتن اکسپوز نگاشته شده مراجعه نمایید.

برای آنکه بفهمیم بتن پلاک دقیقا چیست و یا درواقع چه گونه ای از بتن اکسپوز را بتن پلاک می گوییم بهتر است که مقالات آتی را در این زمینه دنبال کنید تا اطلاعات جامع تری در رابطه با بتن پلاک به دست آورید. به این منظور البته می توانید با کارشناسان هنزا نیز تماس بگیرید و یا به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *