همانطور که با دنبال کردن سری مقالات مبلمان بتنی دریافته اید، ما در نوشته های هنزا که حاصل نظرات کارشناسان ما در هنزا می باشد، سعی داریم که این محصول نوین سازه ای را که در سطح جهانی نیز مورد استقبلا ویژه ای قرا گرفته است به شما هموطنان گرامی معرفی نماییم تا به این طریق هم میهنان ما نی بتوانند از مبلمان بتنی بهره مند شوند همانطور که سعی داریم تا بروزترین و بهترین سازه های استاندارد جهانی را در هنزا تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

یکی از مسائلی که واجد اهمیت بالایی در ساخت مبلمان بتنی است، به خصوص با توجه به اینمه این محصول فقط دارای کارکرد داخلی نمی باشد و می توان از آن در کارکردهای بیرون ساختمانی و شهری نیز بهره برد، پایداری رنگ آن می باشد. رنگ در واقع اولین چیزی است که توسط مشاهده و قوه بینایی ما از اجسام درک می کنیم. بنابراین برای آنکه هر چیزی دارای جلوه بصری و زیبایی باشد، لازک است به رنگ آن توجه ویژه ای شود.

مبلمان بتنی و سازه های بتنی تزئینی

درباره مبلمان بتنی نیز وضع به همین منوال است. و همانطور که در نوشته “ماندگاری رنگ بالا در مبلمان بتنی” مشاهده نمودید، گفتیم که چه تکنیک های مهندسان سازنده مبلمان بتنی در هنزا به کار می برند که رنگ دانه های مورد نظر در مرحله ساخت با بتن الیافی ترکیب شده تا به این ترتیب، حتی در طی زمان های طولانی مبلمان بتنی مورد استفاده ما دارای ثبات رنگ باشد.

البته برای آنکه کیفیت و زیبایی رنگ مبلمان بتنی در طول زمان تغییری نکند و حتی وقتی در معرض باد و باران ها و آلودگی ها و عوامل مخرب محیطی است، دستخوش فساد و دگرگونی نشود، راه حل هایی پیشنهاد شده است که یکی از آن ها را ما در مقاله “کاربرد سیلر برای ارتقای کیفیت مبلمان بتنی” بیان نمودیم که به این ترتیب می توان مطمئن بود که مبلمان بتنی همواره مرغوبیت و کیفیت و زیبایی خود را به حد کمال حفظ خواهد نمود. درست مثل روز اولی که تولید شده است.

به همین دلیل است که مبلمان بتنی طرفداران زیادی پیدا کرده است و علاوه بر آنکه به عنوان مبلمان شهری به صورت نیمکت هایی در پیاده روها یا پارک ها می تواند استفاده شود در داخل ساختمان ها و آپارتمان ها به صورت نیمکت، صندلی، میز و سازه هایی مانند آن مورد استفاده قرار می گیرد. البته در کنار مبلمان بتنی سازه های زینتی دیگری مانند گلدان، یا سازه های دکوری بتنی نیز می بینیم که امروزه هم تولیدش کسترش یافته و متعاقب آن علاقه مندان استفاده از آن بیشتر شده اند.

البته شرکت گام آبی فردا نیز علاوه بر آنکه در تولید مبلمان بتنی با طرح های پیچیده و شگفت انگیز تحسین مشتریان و مخاطبان را برانگیخته در تولید سازه هایی همچون گلدان های بتنی نیز تولیدات متنوع و گوناگونی دارد که بسته به سفارش مشتری می تواند در طرح و ابعاد و رنگ مورد نظر آن را تحویل دهد.

به هر حال صنعت تولید مبلمان بتنی صنعت نوپا و رو به گیترشی است و اگر شما می خواهید که جزو اولین ها دراستفاده از این محصول چشم نواز و مفید باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید. البته برای آنکه نمونه های تولید شده و طرح های زیبای مبلمان بتنی را مشاهده نمایید نیز می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *