یکی از اهداف ما در معرفی مبلمان بتنی نشان دادن ظرفیت های مختلف و متنوع طراحی در آن است و اینکه نشان دهیم اولا هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد و شما می توانید خلاقانه و مبتکرانه هر کارکردی را از مبلمان بتنی انتظار دارید برآورده کنید و دوم اینکه بسیاری از انواع مبلمان بتنی با کاربردها، شکل ها، طرح ها و رنگ های مختلف در حال حاضر ساخته و استفاده می شوند. به عنوان مثال نمونه معرفی شده در نوشته “مبلمان بتنی با طرح های فانتزی” را مشاهده کنید.

مبلمان بتنی عاجی

حال در اینجا می خواهیم دو نمونه دیگر از انواع مبلمان بتنی را معرفی نماییم. اولی میزی است که در تصویر زیر می بینید که به رنگ عاج فیل می باشد و این میز دارای شکلی شبیه درام می باشد که در میان تنه آن بافت و شکل های زیبا و جذابی طراحی شده است. برای چنین مبلمان بتنی زیبایی دو کاربرد می توان در نظر گرفت:

  1. برای یک اتاق نشیمن لوکس و دنج می تواند کاربرد بسیار خوبی داشته باشد.
  2. ناحیه نشیمن کنار باغ یا باغچه که در بعضی ساختمان ها چنین محلی در اطراف باغچه حیاط خانه برای نشیمن در نظر گرفته شده است که استفاده از این میز برای چنین مکانی کاملا متناسب و درخور است.

مبلمان بتنی چگونه می تواند دکوراسیون را متحول کند؟

البته مواردی که در بالا ذکر شد صرفا پیشنها کارشناسان و طراحان دکوراسیون هنزا به شما می باشند وگرنه یک اصل همیشگی در بحث طراحی دکوراسیون انعطاف پذیری و مطابقت با سلیقه و خواست استفاده کنندگان می باشد. به همین دلیل این مسئله را نباید به صورت یک محدودیت ببینید. بلکه دست شما برای استفاده از چنین میزی در بخش های دیگری از ساختان که مد نظر دارید باز است و چه بسا بتوانید پیشنهادات بهتری را نیز ارائه نمایید.

مبلمان بتنی به صورت میز قهوه مکعبی

یکی از بهترین راه کارها برای اضافه نمودن یک میز به اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن استفاده از میزهای قهوه مکعبی است. طراحی منحصر به فرد آن توجهات را به شکل خیلی مثبتی به خود جلب می کند. البته در اینکه این میز جذاب و جذاب و خیره کننده است نباید جنس و متریال و بافت آن که بتنی است را فراموش کنید. در واقع مبلمان بتنی چنین خاصیتی دارد که در میانه هر چیدمانی قابلیت این را دارد که توجهات را به خود جلب کند.

دلیل این کار احتمالا بافت و جنس آن است مکه با وجود سردی مینیمالی که دارد می تواند تناسب و ارتباط خوبی با سایر المان های موجود در محیط برقرار کند. در واقع یکی از دلایلی که مبلمان بتنی می تواند چنین کارایی داشته باشد این است که به دلیل جنس خاص آن گویا استفاده از مبلمان بتنی در وسط اتاق نشیمن گویا خارج از هنجار است.

اما همین خارج از هنجار بودن است که هم می تواند جلوه ای مدرن به آن ببخشد و هم اینکه بتواند زیبایی آن محیط را به طور خارق العاده ای افزایش دهد. در اینجا می توان به نگاه به تصویر بالا بیشتر منظور ما را از این مسئله درک کنی. البته در مورد سایر ابعاد زیبایی شناختی این محصول همچنین شما می توانید با محققان ما در هنزا ارتباط داشته باشید همانطور که ممکن است مشاهده صفحه محصولات هنزا برای آشنایی بیشتر با وجوه مختلف مبلمان بتنی به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *