همانطور که می دانید خیلی افراد هستند که مایل به این می باشند که مثلا برای پوشش کف حیاط یا باغچه یا پاسیوی منزل خود از کفپوش های سنگی استفاده کنند که همانطور که در مقاله “اولویت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به کفپوش سنگی چیست؟” گفته شد:

  1. کفپوش سنگی بسیار گران قیمت خواهد بود به خصوص اگر بخواهید از سنگ های با ابعاد بزرگ استفاده کنید که از بعد طراحی و زیبایی شناختی بسیار زیباتر هستند.
  2. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند به شما با قیمتی بسیار ارزان تر همان طرح را ارائه دهد و همچنین می تواند در قالب هایی با ابعاد بزرگ نیز ساخته شود که نیاز شما را مرتفع سازد.

به توجه به دو نکته بالا استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی حتما بسیار به صرفه تر خواهد بود که شما با هزینه ای کمتر بتوانید همان زیبایی و استحکامی که مد نظر داشتید را به دست آورید. در ادامه به نکاتی در طراحی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اشاره خواهیم نمود.

فاصله قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را چگونه پر کنیم؟

خلاقیت در طراحی

به عنوان نکته ای اصیل باید به خاطر داشته باشید که استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ابزارها اگر خالی از نوآموری و ابداع باشد، شما را از رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار دور می کند. در طراحی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز اینکه فضای مورد نظر را چگونه با پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشش داده و فاصله میان قطعات و پنل ها یا همان مفاصل را چگونه پر کنیم از نکات ضروری و مورد اهمیت است.

برای پر کردن فاصله میان قطعات بزرگ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می توان از متریال های زیادی استفاده کرد. که تناسب با محیط در انتخاب این متریال اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال:

  1. اگر محوطه کنار استخر را با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشش می دهید و رنگ این قطعات سفید است، می توانید با استفاده از چمن در فواصل میانی آن ها کنتراست بسیار جالبی فراهم کنید.
  2. در پاسیو می توان از سنگریزه ها و ماسه با رنگ خاکستری به عنوان یک مفصل بسیار شگفت انگیز به عنوان گزینه ای برای پر کردن این فواصل استفاده نمود.

بنابراین گزینه های متعددی را می توان برای پر کردن این فاصله ها در نظر گرفت. اما نکته اصلی آن است که کنترایت بین رنگ پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و رنگ متریالی که به عنوان پر کننده فاصله میانی آنها در نظر می گیرید، حفظ شود. و نکته دوم اینکه آنچه استفاده می کنید با محیط اطراف در تناسب باشد.

مثلا اگر در یک محوطه کنار ساحل هستید احتمالا استفاده از سنگریزه می تواند تناسب بیشتری برای شما داشته باشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که چه مقدار فضا می خواهید بین قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در نظر بگیرید. فاصله منفی میان قطعات کفپوش می تواند جذابیت بصری بیشتری به شما ارائه دهد.

یعنی می توان پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را در فاصله های متغیری از یکدیگر طراحی کرد و خود این امر شکل خاصی را در اختیار ما قرار می دهد که نمونه هایی از آن در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا قابل مشاهده است. به علاوه متخصصان و کارشناسان ما در هنزا نیز می توانند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *