مبلمان بتنی را نباید به عنوان یک محصول یا سازه ای در نظر گرفت که می تواند به طور ایزوله و جداگانه از محیط اطرافش به کار گرفته شود و هم چنان نقش موثری در زیبایی محیط ایفا کند. بلکه به ترتیبی که در نوشته “تناسب محیطی مبلمان بتنی در چه مواردی مهم است؟” ذکر شد، باید دارای ارتباط با آن فضایی داشته باشد که در آن مورد استفاده قرار می گیرد. و نمونه هایی نیز ذکر گردید که چگونه می توان مبلمان بتنی را همراه و همساز با محیط اطراف نمود.

مبلمان بتنی با طرح قارچ

بر همان اساس که تا کنون بیان شده، مبلمان بتنی می تواند در طراحی تنوع بالایی را به همراه داشته باشد. به این معنا که با طراحی های فانتزی بتواند شبیه اشکال مختلف هندسی و یا دیگر اشیا شود. مثلا در تصویر زیر می توانید این سازه را مشاهده کنید که با طرحی مشابه قارچ طراحی شده و به کار گرفته می شود. و این قطعه، سازه ای کامل برای به کار گیری در محیط بیرون است.

مبلمان بتنی با طرح های فانتزی

فواید طراحی های فانتزی

  1. اولا مبلمان بتنی در این طرح علاوه بر آنکه به خاطر حالت تقلیدی که دارد، زیبا و دلپسند است، دارای عملکرد مناسب خود نیز می باشد.
  2. این میز کوچک قابلیت آن را دارد که در رنگ های مختلف به کار رو. هر چند رنگ سفید به جهت مشابهت با رنگ قارچ تناسب یشتری با طراحی آن دارد.
  3. مبلمان بتنی قابل انطباق با تم های مختلف می باشد. البته نباید از این غفلت کرد که این سازه بسیار محکم و مستحکم است و توجه افراد را به سمت خود جذب می کند.

این ها گوشه ای از انعطاف پذیری این سازه در طراحی است که بنا به درخواست و سلیقه مشتریان و طراحان ظرفیت پذیرش طرح ها خلاقانه بیشتری نیز با این محصول وجود دارد. اگر شما خواسته باشید که در این زمینه طراحی های خلاقانه و نوآورانه بیتشری را مشاهده نمایید می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید. البته اگر خود شما نیز طرح خاصی از مبلمان بتنی را مد نظر دارید می توانید برای دستیابی به آن با متخصصان ما در هنزا گفتگو نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *