با اینکه می دانیم به کار گیری یک سازه در محیط باز که در معرض آب و هوای بیرون و باران و آفتاب و غیره قرار دارد، خطرات بیشتری را متوجه آن سازه می کند نسبت به وقتی که از آن در داخل فضای بسته نگهداری شود. اما همانطور که در نوشته “چه عوامل محیطی ممکن است مبلمان بتنی را تهدید کنند؟” مطالعه کردید، مبلمان بتنی دارای خواص و ویژگی هایی است که می تواند در مقابل این عوامل تهدید کننده به خوبی مقاومت کند.

همین امر سبب شده که حتی از مبلمان بتنی بتوان در ساحل ها نیز استفاده کرد. در این نوشته قصد داریم یک میز ساحلی را خدمتتان معرفی کنیم که یکی از نمونه های برتر این محصول می باشد. این میزهای ساحلی که یک نمونه آن را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید، یک مبلمان بتنی است که ترکیبی عالی از بتن، شن و شیشه های ساحلی است.

مبلمان بتنی ساحلی

همانطور که در تصویر می بینید، در سطح این مبلمان بتنی مقداری شیشه های رنگی و تزئینی بر روس سطحی از شن چسبیده شده و بر روی سطح آن قرار گرفته و چسبانده شده است. این باعث شده است که مبلمان بتنی ما همخوانی زیادی با فضایی که در آن قرار گرفته یعنی فضای ساحلی داشته باشد.

شما می توانید چنین ترکیب فوق العاده ای را برای مبلمان بتنی که قصد دارید از آن در یک بار یا پاسیو که مشرف به ساحل است، بسازید و از آن لذت ببرید. البته برای این کار محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید مبلمان بتنی را متناسب با سلیقه خودتان طراحی کرده و بسازید.

ابعاد و رنگ و شکل و طرح مبلمان بتنی چیزی است که همواره در اختیار سلیقه سازندگان و مالکان است و محدودیتی از این جهت بر شما تحمیل نخواهد شد. مثلا اگر به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید می توانید تنوع این سازه را در آنجا ببینید که هر یک قادرند به گونه ای نیازهای مشتریان را برآورده نمایند. البته بهتر است پیش از آنکه اقدام به خرید نمایید حتما با کارشناسان این حوزه در هنزا مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *