مبلمان بتنی نه تنها این خاصیت را داشته که عرصه جدیدی را بر روی عرصه مبلمان بگشاید. به این ترتیب که همانطور که می دانیم متریال هایی که معمولا و به طور مرسوم در بازار مبلمان از ان ها برای تولید این محصول استفاده می شود عبارتند از چوب یا پارچه یا پلاستیک و گاهی فلز. اما مبلمان بتنی توانست این بازار را دچار تغییر کرده و پیشرفتی در آن به وجود آورد. چون توانست یک نمونه جدید به مبلمان اضافه کند که نه تنها دارای همان کارکرد بود بلکه خصوصیات و امتیازاتی نسبت به آن ها داشت.

ما در مقالات گذشته سعی کردیم تا حد ممکن اشاره ای به این امتیازات و فواید این محصول نسبت به دیگر متریال ها داشته باشیم. و علاوه بر آن گفته شد که یکی از این خواص آن است که به دلیل آنکه در شرکت گام آبی فردا برای تولید مبلمان بتنی هنزا از بتن الیافی استفاده می شود، و بتن الیافی نیز همانطور که در جای خود مورد بررسی قرار گرفته است ظرفیت پذیرش انواع گوناگون و متنوع طراحی های مختلف، پیچیده و زیبا را دارد، به همین دلیل می توان در طراحی مبلمان بتنی انتخاب های متنوعی در اختیار داشت.

مبلمان بتنی تحولی در عرصه مبلمان

از همین رو در مقاله “طراحی خاص مبلمان بتنی هنزا” اشاره شد که شما می توانید حتی اگر در زمینه مبلمان بتنی درخواستی خود، طرح خاصی در نظر دارید و در این زمینه و در طراحی محصولات زبردست هستید، طرح خود را به تکنسین های هنزا ارائه داده و بر اساس طرح دلخواه و سفارش خود، تیم هنزا مبلمان بتنی درخواستی را به شما تحویل خواهند داد. که البته بسته به میزان پیچیدگی یا سختی طرح مورد نظر شما ممکن است هزینه تمام شده این سازه متفاوت باشد.

همین امر باعث شده که همه مشتریانی که در تماس با کارشناسان هنزا مبلمان بتنی خود را انتخاب کرده و خریداری نموده اند از این خرید خود کاملا راضی و خوشنود باشند. پیشنهاد ما به شما نیز این است که برای مشاهده این محصول و انتخاب مبلمان بتنی دلخواه خود به صفحه محصولات هنزا رجوع نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *