پس از آنکه گفتیم بتن الیافی توانسته تحولی در صنعت ساختمان سازی ایجاد کند و فرآیند ساخت و ساز را بهبود بخشد، به این مسئله پرداختیم که این تحول شگرف به دلیل چه روندهایی در ساخت و ایجاد بتن الیافی شکل گرفته است. و همانطور که دیدیم دلیل این امر وجود الیاف در ساختار بتن الیافی می باشد. که به گونه ای باعث رشد این محصول شده است که همانطور که در نوشته “بتن الیافی بی نیاز از خاموت” دیده شده و بیان نمودیم. در این راستا می توان بدون استفاده از خاموت از این محصول استفاده نمود.

علاوه بر آن می توان در مورد روش ساخت بتن الیافی نیز صحبت کرد و از نظر کارشناسی آن را تحلیل نمود. باید دانست که از طرق مختلفی می توان این سازه را تولید نمود که شرح مفصل آن را در نوشته “بررسی روش های ساخت بتن الیافی” بیان کردیم. ولی لازم است به خاطر داشته باشید که هر کدام از روش های گفته شده دارای مزایای ویژه خود است که می توان آن را از محصول به وجود آمده از دیگر روش ها تمایز داد. و بسته به استفاده ای که از بتن الیافی در نظر داریم، روش تولید آن را انتخاب کنیم.

انتخاب بتن الیافی مناسب با مشورت کارشناسان هنزا

البته برای این کار نیازمند تخصص کافی می باشیم. به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مرحله ساخت و ساز هستید و می خواهید برای نمای بیرونی و یا نمای درونی ساختمان خود و یا حتی سایر بخش های بنا که می توان از بتن الیافی در آن ها استفاده کرد، شما نیز خواهان به کار گرفتن این محصول هستید، حتما پیش از انتخاب با مشاوران و کارشناسان هنزا تماس گرفته و مشورت های لازم را در این زمینه انجام دهید.

چرا که کارشناسان ما در هنزا با توجه به شرایط ساختمانی شما و نیازهای مدنظری که داردی می توانند بهترین گزینه و طرح را در مورد این بتن به شما معرفی کنند. برای اطمینان از این مطلب می توانید به صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا رجوع کرده و نمونه های بتن الیافی هنزا را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *