با نگاهی جامع می توان بررسی کرد که آیا برای آن که کفپوش حیاط یا پاسیو یا پیاده روی محیط زندگی یا کار یا یک فضای عمومی را پوشش دهیم بهتر آن است که به سراغ سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی برویم یا آنکه نمونه دیگری از کفپوش ها را برگزینیم. لازمه آن در مرحله اول این است که شناخت خوبی نسبت به متریال ها و مصالح مختلف و من جمله سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی که می توانند این کار را برای ما انجام دهند به دست آوریم.

به همین منظور ما در نوشته قبلی که “قدم زدن بر روی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” نام داشت به معرفی کلی این محصول پرداختیم. در اینجا می خواهیم به نحوه ساخت و ساز سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بپردازیم. در مرحله اول فرض کنید که می خواهیم یک پاسیو را با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بپوشانیم باید سطح آن را کاملا پاک و تمیز کرده و پوشش آن را تخلیه کنیم.

قدم اول در اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتن

به مقدار حدود شش اینچ یا 15 سانتی متر باید کف آن را بکنیم. این 15 سانتی متر را باید نسبت به سطحی انتخاب کنیم که می خواهیم سطح نهایی کار در آن ارتفاع قرار گیرد. از تخته هایی با سایز یک اینچ در 6 اینچ باید استفاده کرد تا بتوانیم شکل پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را خط دهی کنیم. برای این کار لازم است که تخته هایی که برای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در نظر گرفتیم را طبق قاعده خاصی در زمین قرار دهیم.

باید تخته ها را توسط تکه چوب هایی محکم کرده و آن تکه چوب ها را در زمین قرار داده و تخته ها را بر روی آن ها قرار دهیم. همانطور که گفتیم در اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی این کار برای آن است که ارتفاع نهایی کار را برای ما مشخص کند. که می توانید در مورد اهمیت این روش با متخصصان ما در هنزا صحبت کنید و همچنین صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *