در نوشته قبلی در رابطه با این سوال به پژوهش پرداختیم که آیا صرفا استفاده از مواد اولیه و ترکیب آن ها برای ساخت بتن پلاک کافی است یا اینکه ابزار، مواد و افزودنی هایی وجود دارد که بتواند کیفیت این محصول را برای ما افزایش دهد و به این ترتیب بتن پلاک را مرغوب تر و بازدهی آن را بیشتر کند. به خصوص وقتی که به این امر دقت کنیم که قرار است از این محصول در معرض عام برای پیاده روی یا حرکت وسایل نقلیه استفاده شود.

در نوشته “استفاده از تقویت رنگ در بتن پلاک” گفته شد که یکی از موادی که می تواند به بتن پلاک اضافه شود، این است که رنگ آن را تقویت کرده و مقاومت آن را در برابر عواملی مانند نور خورشید یا آب و هوا که ممکن است کیفیت رنگ آن را مورد آسیب قرار دهد، خدشه دار نماید. این تقویت کننده می تواند خیال ما را برای آن که بدانیم بتن پلاک برای مدت زمانی طولانی دارای رنگ ثابتی است آرام کند.

افزودنی های تقویت کننده بتن پلاک

اما وسیله دیگری که به بهبود وضعیت بتن پلاک کمک می کند ماده ترشح است که به صورت پودر یا مایع وجود دارد. کاری که این مایع یا پودر برای این محصول انجام می دهد این است که بر روی آن قرار می گیرد و مانع می شود که مواد و ذرات بر روی سطح این کفپوش بچسبند و سبب می شود که رنگ بتن پلاک همواره آن حالت ظرافت، زیبایی و آنتیک بودن خود را حفظ کند.

استفاده از این ماده ترشح هر چند ضروری نیست، مانند بازیگران سیاهی لشکر در سک فیلم که اثربخشی ستاره فیلم را ندارند ولی برای بالا رفتن کیفیت فیلم لازم هستند. این مواد افزودنی نیز برای افزایش مرغوبیت بتن پلاک لازم و ضروری است. البته مواد و افزودنی های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام اثر خاص خود را برای تقویت و بهبود این محصول دارند که می توانی در تماس با متخصصان ما در هنزا از آن ها مطلع شوید. البته مراجعه به صفحه بتن پلاک هنزا می تواند به شما در این راستا کمک نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *