هر چند میز پذیرایی که در مقاله “طراحی میز پذیرایی با مبلمان بتنی” به آن اشاره نمودیم و خواص آن را توضیح دادیم سازه ای ساده در میان انواع مبلمان بتنی است ولی شیاد ساده ترین و در عین حال پرکاربردتریم نمونه این محصول نباشد. به دلیل آنکه می توان صندلی را برای این عنوان شایسته تر دانست. صندلی بتنی یک سازه ساده و پرکاربرد ه می توان پای مبلمان بتنی را به هر خانه ای باز کند.

صندلی بتنی ممکن است مقداری غیر معمول و شگفت انگیز باشد اما قطعا به صورت خارق العاده ای منحصربه فرد است. این مبلمان بتنی که تصویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید می تواند با هر گونه تنطیمات دکوراسیون داخلی یا فضای بیرونی همساز و هماهنگ باشد.

ساده ترین شکل مبلمان بتنی چیست؟

چه شما خواسته باشید که برای چیدمان مبلمان بتنی در پاسیو یا ایوان یا هر فضای بیرونی ساختمان از این صندلی استفاده کنید و چه اینکه بخواهید یک المان و عنصر را به فضای داخلی ساختمان خود بیفزایید. در هر صورت این سازه مبلمان بتنی به خوبی با شما همراهی می کند و نیازهای شما را برآورده می کند. البته اگر که تمایل به استفاده از مبلمان بتنی داشته باشید.

با استفاده از این صندلی که طراحی مینیمال و صنعتی دارد و می تواند به رنگی در آید که سازگاری با دکوراسیون شما داشته باشد به هیچ وجه شما در ساختار دکوراسیون خود دچار مشکلی نخواهید شد. به دلیل آنکه این نوع مبلمان بتنی ظرفیت آن را دارد که در ترکیب با دیگر انواع مبلمان نیز قرار بگیرد و هم جلوه خاص خود را در آن میان به رخ بکشد و هم باعث زیباتر به چشم امدن کل مجموعه گردد.

طرح های مختلفی البته از این صندلی می توان به دست داد. همچنین می توان به صورت تکی و یا چند تایی از آن بهره برد که همه این ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. برای آنکه بتوانید به طرح مظلوب خود برسید می توانید مبلمان بتین را در صفحه محصولات هنزا دنبال کنید و سپس با طراحان هنزا در رابطه با طرح مورد نظرتان گفتگو نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *