آیا مبلمان بتنی می تواند فراهم کننده سازه های متعددی باشد یا اینکه تنها چند سازه مانند نیمکت های پارک ها و صندلی های بتنی را باید جزو انواع مبلمان بتنی به حساب آورد. حتما با دنبال کردن نوشته هایی که در این زمینه از نگاه کارشناسی متخصصان هنزا به شما خوانندگان گرامی ارائه نمودیه ایم، پاسخ به این سوال برای شما ساده است. چرا که همانطور که مشاهده نموده اید انواع و اقسام سازه های مختلف را می توان با این محصول ساخت و تولید نمود.

از جمله آن ها مقاله “طراحی مبلمان بتنی به عنوان قفسه کتابخانه” می باشد. اما در این نوشته قصد آشنایی شما را با محصولی دیگر و ابتکاری جدید از مبلمان بتنی داریم. که میز پذیرایی می باشد. همانطور که می دانید میز پذیرایی دارای شکل و اندازه های مختلف می تواند باشد ولی در حالت کلی باید دارای نوعی تناسب با سایر مبلمان منزل و همچنین یک محدودیت کلی باشد که بتواند به عنوان میز پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی میز پذیرایی با مبلمان بتنی

در تصویر بالا آنچه مشاهده می نمایید یک مبلمان بتنی است که با شکل و اندازه ای کاملا متناسب و کامل به صورت میز پذیرایی طراحی شده است و می تواند به عنوان یک میز قهوه خوری عالی به کار گرفته شود. در ضمن همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می شود مبلمان بتنی این ظرفیت را برای طراحان دکوراسیون ایجاد می کند که بتوانند با ترکیب و ادغام سایر عناصر و یازه های دکوری و تزئینی جلوه ای خاص و ویژه به کل محیط ببخشند.

همواره می توان از این میزهای پذیرایی به عنوان بخشی از مبلمان بتنی استفاده کرد اگر که شما فضای کافی برای آنکه از میز قهوه خوری جداگانه نداشته باشید. در واقع به این ترتیب خواهید توانست که در تنظیم فضای اتاقتان مدیریت به خرج دهید و فضایی کاملا به صرفه به دست آورید از جهت آنکه بتوانید همه آنچه نیاز دارید را داشته باشید. این ها از امکاناتی است که مبلمان بتنی در اختیار شما قرار می دهد.

نکته بعدی که راجع به این مبلمان بتنی قابل ذکر است آن که چنانچه تصویر بالا نیز خود گویا است می تواند در رنگ آمیزی ای ارائه شود که همخوانی با کل دکوراسیون داشته باشد. یعنی شما محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح و بافت دکوراسیون منزل خود نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت و بر طبق صلاحدید و سلیقه خود دکوراسیونتان را انتخاب کنید. اما پس از آن مبلمان بتنی خود را در رنگ و طرحی سارش دهید که با آن سازگاری داشته باشد.

ماندگاری بالا مزیتی است که مبلمان بتنی برای شما فراهم می آورد. به همراه آنکه به دلیل جنس و بافتی که دارد جلوه ای صنعتی، مدرن و مینیمال را نیز به فضا می بخشد که کاملا در راستای طراحی های دکوراسیون بدیع و مبتکرانه است. مبلمان بتنی به خصوص برای دکوراسیون های بلندمدت مناسب تر است. البته می توان از مبلمان بتنی سبک نیز استفاده کرد برای مواقعی که تصور می کنید بهر از گاهی نیاز به تغییر دکوراسیون خواهید داشت.

اما به هر حال برای کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات طراحی مبلمان بتنی بهتر از با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید. همانطور که ما سعی کردیم تنوع خوبی از مبلمان بتنی را در صفحه محصولات هنزا در پیش چشم شما عزیزان قرار دهیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *