در نوشته “5 مزیت عمده بتن اکسپوز” درباره برخی از مهم ترین خواص بتن اکسپوز مانند اینکه کم هزینه است، به سادگی قابل نصب و اجراست، دوام و طول عمر قابل توجهی دارد، از ایمنی بالایی برخودار است و همچنین انطباق پذیری آن با محیط صحبت کردیم. که هر کدام از این ویژگی های بتن اکسپوز به تنهایی برای انتخاب یک مصالح ساختمانی کفایت می کند. در حالی که این محصول همه آن ها را در کنار هم در بر دارد.

در این نوشته قصد داریم به سراغ بعدی دیگر از مقوله بتن اکسپوز برویم و آن این است که افرادی که سطحی از سطوح ساختمان یا آپارتمان و یا هر پروژه دیگری که مسئول آن هستند را با این محصول پوشش داده اند، چگونه باید از آن محافظت و مراقبت کنند که اولا از کیفیت و مرغوبیت نیفتد و افت نکند و ثانیا بتوانیم برای مدت زمانی طولانی از آن بهره مند شویم بدون آن که نیاز به تعمیر یا بازسازی و یا حتی تعویض آن داشته باشیم.

بتن اکسپوز در مسیر تردد

این مورد، یعنی حفظ و نگهداری به خصوص برای آن دسته از بتن اکسپوزی اهمیت دارند که بخواهیم از آن به عنوان کفپوش در مسیرهایی که مورد تردد قرار می گیرد استفاده کنیم. این تردد می توان مسیر عابر پیاده باشد و یا مسیرهایی که ماشین ها از آن عبور و مرور می کنند. مانند مسیرهای پارکینگ و یا مسیرهایی که ماشین در حیاط خانه طی می کند که می تواند با بتن اکسپوز مورد پوشش قرار گیرد.

در این موارد به علت تردد زیاد، پس از مدتی بتن اکسپوز آن جلا و رنگ و روی اولیه خود را از دست می دهد. این مشکل می تواند در اثر انباشته شدن دوده و چرک و یا خرده ریزه های آشغال به وجود آید. همچنین ته نشین شدن آب در محوطه های کنار استخرها و یا پاسیوها می تواند چنین مشکلی برای بتن اکسپوز به وجود آورد.

برای رهایی از چنین مشکلاتی می توانید به متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید و علاوه بر آن به صفحه بتن اکسپوز هنزا نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *