به دلیل آن که با توجه به خواسته مالک و یا صاحب ساختمان، نوع بتن اکسپوزی که او می خواهد برای نمای ساختمانش به کار گیرد، متفاوت خواهد بود، بنابراین لازم است که همانطور که در نوشته “مشورت با طراح پروژه برای انجام نمای بتن اکسپوز” نیز عنوان شد، قبل از هر گونه اقدام به اجرای یک نمای بتن اکسپوز، درباره آن چه می خواهیم و قابلیت های متفاوت بتن اکسپوز با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت های کامل را انجام دهیم.

اما به هر حال بتن اکسپوز با هر کیفیت و با هر ترکیب و بافتی که انتخاب شود دارای یک سری مزیت های مشترک می باشد که عبارتند از:

1- قابل وصول بودن: به این معنا که هزینه گزافی را به مالک ساختمان تحمیل نمی کند و به راحتی می توان با انجام هزینه های پایین به یک نمای زیبا و شیک بتن اکسپوز دست پیدا کرد.

5 مزیت عمده بتن اکسپوز

2- سادگی: به این معنا که هر کسی که علاقه مند به استفاده از پنل های بتن اکسپوز باشد و مقداری مهارت در این کار داشته باشد خودش می تواند یک سطح خلاقانه و جذا بتن اکسپوز را بسازد. علاوه بر آن نگهداری و پاکیزه کردن این محصول فرآیند سهلی است.

3- دوام و ماندگاری بالا: هر چند که زیر باد و باران های شدید قرار داشته باشد یا وزن های سنگینی بر روی آن تحمیل شوند، به هر حال یک سطحی که با بتن اکسپوز پوشیده شده است، در نهایت می تواند در مقابل همه این ها از خود مقاومت نشان دهد.

4- ایمنی: یکی از ویژگی های خوب سطح بتن اکسپوز وقتی که به عنوان کفپوش از آن استفاده می شود، اصطکاکی است که ایجاد می کند و این اصطکاک می تواند مانع از لغزندگی شود که هم برای عابر پیاده و هم برای وسایل نقلیه می تواند ایمنی حرکت بر روی آن را تضمین کند و به این ترتیب شما می توانید به راحتی بر روی یک کفپوش بتن اکسپوز حرکت کنید بدون آن که نگران باشید خود و یا بچه های کوچک بر وی آن لغزیده و به زمین بخورند.

5- انطباق پذیری: از نمای بتن اکسپوز، به دلیل آنکه دست طراحان در طراحی با آن باز است و به خصوص می توانند از سنگریزه های زینتی نیز همانطور که در نوشته های قبلی مشاهده کردیم، در آن بهره ببرند، می تواند با محیط های مختلف تطبیق پذیر باشد.

یعنی شما می توانید یک فضا و دکور کاملا سنتی داشته باشید و نمای دکوراتیو دیوار و یا کفپوش خود را از بتن اکسپوز انتخاب کنید و یا اینکه یک محیط مدرن و صنعتی و یا مینیمال داشته باشید و همچنان یکی از گزینه های شما برای پوشش دیوارهای نما و یا حتی دیوار درونی خانه و یا کفپوش، همان بتن اکسپوز باشد.

این مواردی که گفته شد برخی از مزیت های بتن اکسپوز بود که ریشه در قابلیت های مختلفی دارد که در این محصول وجود دارد. این قابلیت ها برای هر سازنده ساختمانی حائز اهمیت است و به همین دلیل اگر شما نیز خواهان بهره مندی از آن هستید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مطرح نمایید. علاوه بر آن می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *