چنانچه بیان شد وجود الیاف شیشه می تواند در برار محیط مربوط و نمکی مقاوم داشته باشد و با آن ها ترکیب شیمیایی صورت ندهد و واکنش شیمیایی انجام ندهد. به همین دلیل است که ایران GFRC / ایران GRC را می توانیم در چنین فضاهایی به کار ببریم و از این جهت مشکلی آن را تهدید نمی کند. در نوشته “قابلیت استفاده از ایران GFRC / ایران GRC در دریا” در رابطه با این مطلب بیشتر گفتگو کردیم.

علاوه بر آن می دانیم که ایران GFRC / ایران GRC چون توانسته است مقاومت های کششی، فشاری و خمشی بتن را تا حدی قابل قبلو افزایش دهد، به همین جهت قابلیت تولید در ابعاد نازکتر را دارد. در واقع باید گفت که دیگر لازم نیست ایران GFRC / ایران GRC در ابعاد ضخیم تولید شود تا با استفاده از ابعاد بالا بتوانیم مقاومت آن را افزایش دهیم.

ایران GFRC / ایران GRC پنل هایی با وزن کم

فوایدی که از جهت نازک بودن ایران GFRC / ایران GRC می توان انتظار داشت، صرفا استفاده بهینه از مواد اولیه و صرفه جویی در به کار گرفتن بتن نیست، بلکه این مسئله باعث گردیده که پنل های تولیدی ایران GFRC / ایران GRC دارای وزنی سبکتر و کمتر نسبت به پنل های مشابه بتنی باشند.

که دو دلیل دارد. دلیل اول همان طور که گفتیم تولید این محصول با ضخامت کمتر است و دلیل دم این است که وجود درصدی از الیاف شیشه در ایران GFRC / ایران GRC سبب شده که میزان بتن به همان مقدار کمتر شده و وزن الیاف نسبت به بتن چون کمتر است، پس پنل نهایی تولیدی ایران GFRC / ایران GRC سبک تر است.

این سبک تر بودن پنل های بتن الیافی می تواند مزیت ها و فواید بسیاری را با خود به همراه داشته باشد که ما در نوشته ای به صورت مستقل و جداگانه به این مطلب خواهیم پرداخت. شما نیز می توانید با دنبال کردن صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا با این پنل های زیبا آشنا شوید. همچنین تماس با کارشناسان و متخصصان هنزا را قبل از انتخاب مصالح ساختمانی خود به شما توصیه می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *