اگر به نوشته “چرا جی اف آر سی / جی آر سی همواره گزینه خوب اقتصادی است؟” مراجعه کنید می بینید که در آنجا ظرفیت های جی اف آر سی / جی آر سی را که مربوط به بعد اقتصادی این محصول است بررسی کردیم. و چند فاکتور اساسی که سبب شده است این سازه جزو مصالح ساختمانی با کیفیت و همچنین ارزان نسبت به کارکردش به حساب آید را برشمردیم.

دیده شد جی اف آر سی / جی آر سی دارای تفاوت های اساسی با بتن معمولی در ساختار است. از آنجا که الیاف شیشه می تواند بدون نیاز به ضخامت بالای بتن، به جی اف آر سی / جی آر سی مقاومت کششی و خمشی بالایی بدهد، به این ترتیب می توانیم بدون آنکه ضخامت بالایی نیاز باشد، با ضخامت کم به همان مقدار مقاومت دست پیدا کنیم.

چگونه استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی بار کمتری به ساختمان تحمیل می کند؟17

مزیت های ضخامت پایین تر پنل های جی اف آر سی / جی آر سی

  1. استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی می تواند تا 80 درصد نسبت به پنل های بتن معمولی وزن کمتری را ارائه دهد. به این معنا که سازه ساخته شده ما دارای وزن قابل توجه کمتری خواهد بود.
  2. در قدم بعدی این ضخامت پایین باعث می شود که استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی به چارچوب و ستون های ساختمان که حامل وزن و بار ساختمان هستند، میزان تحمیل بار کمتری داشته باشد.
  3. بنابراین می توان سه خصوصیت عمده را برای جی اف آر سی / جی آر سی برشمرد.
    1. اقتصادی هستند. و هزینه چندانی برای دسترسی به آن ها مورد نیاز نیست.
    2. سبک وزن هستند و همین وزن سبک راندمان کلی ساختمان را افزایش می دهد.
    3. مقاوم در برابر ضربه هستند. که این ویژگی به خصوص در مناطق زلزله خیز می تواند اهمیت خود را به رخ بکشد.

به هر حال همه این موارد باعث رونق بهره وری این محصول شده است. برای آشنایی بیشتر با این رونق کافی است نگاهی به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا داشته باشید. اگر شما نیز بخواهید که به صف علاقه مندان به استفاده از این محصول بپردازید، قدم اول آن است که با کارشناسان ما در هنزا درباره درخواست خود مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *