در نوشته های قبلی که به بررسی مصالح ساختمانی نوین بتن اکسپوز از منظر کارشناسان هنزا پرداختیم، مشاهده شده که این محصول پوشش نمای ساختمانی هم دارای ویژگی های عایق سازی است و هم اینکه می تواند به گونه ای طراحی گردد که وزنی بسیار سبک را برای ما به ارمغان آورد. مقاله “بتن اکسپوز فوق سبک چیست؟” را در این جهت برای مطالعه توصیه می کنیم.

محققانی که در زمینه بررسی ویژگی های مختلف بتن اکسپوز کار می کنند، برای اول بار پروژه ای تحقیقاتی را در رابطه با به کار گیری بتن اکسپوز در ساختار آپارتمان های چند طبقه بررسی کردند. این تحقیقات تحت نظارت نهاد فدرال تحقیقات ساختمانی، امور شهری و پیشرفت محیطی صورت می گرفت که یکی از وظایف آن ها بررسی همین مسئله یعنی این نکته است که چگونه می توان بهرهوری بیشتری را از مصالح ساختمانی مانند بتن اکسپوز انتظار داشت.

در این رابطه و برای افزایش کیفیت تحقیقات مربوط به بتن اکسپوز تیمی از طراحان و معماران بین رشته ای با یکدیگر همکاری می نمایند. و همچنین مهندسان برای بررسی نحوه اجرای بتن اکسپوز در نمای ساختمانی مشاوره ها و دستورات و ملاحظات اجرایی خود را در این زمینه بیان می دارند.

چگونه بتن اکسپوز را برای سازه های چند طبقه به کار بریم؟

در واقع به طور خلاصه می توان گفت که برای آنکه بتوانیم هم در مرحله ساخت بتن اکسپوز و هم در مرحله اجرایی آن موفق باشیم و محصولی ساخته و پرداخته و نصب گردد که بالاترین بازدهی را به ما اعطا کند، باید متخصصانی از رشته های مختلف با یکدیگر همکاری کنند که عبارتند از:

  1. طراحان، که با توجه به مقاومت های مرود نیاز، ابعاد و اندازه های لازم را برای ساخت محصول ارائه می دهند.
  2. معماران، که دغدغه های زیبایی شناختی و تناسب با دیگر عناصر را مد نظر دارند.
  3. مهندسان، که آن ها نیز ملاحظات اجرایی را عملیاتی می کنند.

به این ترتیب شما برای آن که مشاوره ای کامل در همه زمینه ها داشته باشید می توانید پس از مراجعه به صفحه بتن اکسپوز هنزا با متخصصان و کارشناسان ما نیز در هنزا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *