برای آنکه بتوانیم سطحی را با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشش دهیم آنچه لازم است توجه بیشتری به آن گردد این است که هر چه در توان داریم در مورد تراز بودن، هم سطح بودن و به خوبی چسبیدن پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به سطح انجام دهیم. تنها در این صورت است که می توانیم به نتیجه مطمئن باشیم. چرا که نتیجه کار لازم است استانداردهای زیبایی سطحی را داشته باشد.

همانطور که در نوشته “چگونه پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را نصب کنیم؟” نیز عنوان کردیم، باید که پنل ها و قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در جایگاه مناسب خود محکم شوند. پس از این لازم است یکبار قطعات پنل ها را برداشته تا مطمئن شویم که سطح زیرین آن کاملا مرطوب است.

اجرای تدریجی سنگفرش بتنی / سنگفرش بتنی

بهتر است مقداری سیمان خالص را نیز با آب مخلوط کرده تا به یک مخلوط خامه ای شکل پایدار دست پیدا کنیم و آن را به کف سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اضافه کنیم و علاوه بر آن سطح زیرین آن را به خوبی فرچه بکشیم و پس از آن قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را روی سیمان جابجا کرده و بر روی آن ها ضربه بزنیم تا به خوبی در جای خود محکم شوند.

پس از آنکه این مراحل طی شد و سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در محل خود محکم قرار گرفت دیگر کاری با آن قطعه نداریم و بهتر است هیچ گونه حرکتی به آن ندهیم و دیگر مزاحم آن قطعه نشویم تا به خوبی خشک شده و به سطح مورد نظر بچسبد. سپس نوبت آن است به سراغ قطعه بعدی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بروید وهمین مراحل و کارها را نیز برای آن انجام دهید تا آن نیز در محل خود در راستا و تراز با قطعات قبلی محکم شود.

به این ترتیب ادامه داده تا کل فضای مورد نظر با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا پوشش داده شود. برای راهنمایی های بیشتر نیز می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *