با توجه به آنکه هر کاری که اجرا می شود باید در نهایت دقت و کیفیت اجرایی شود تا آنکه زحمات افرادی که در راستای تولید، عرضه و اجرا فعالیت کرده اند، به هدر نرود به همین جهت تکنیک ها و ابزارهایی برای بهبود روش کار و اجرای بتن پلاک در نوشته های قبلی سعی کردیم نکاتی را مد نظر قرار داده و بیان کنیم. که این نکات را به عنوان نکات اجرایی می توانید مورد ملاحظه قرار دهید که باعث می شود بتن پلاک را که شما برای محوطه ای مد نظر قرار داده اید دارای بالاترین کیفیت باشد.

به همین منظور می توانید به مقاله “استفاده از قلم درز در اجرای بتن پلاک” مراجعه کرده و یکی از اقلام و ادواتی که در این راستا در آن نوشته مورد توجه قرار دادیم را ببینید. در این نوشته به سوال دیگری خواهیم پرداخت و آن این است که آیا اجرای بتن پلاک امری است که هر شخصی بتواند به طور شخصی آن را انجام دهد و یا نیاز به تکنسین ها و نیروهای کار حرفه ای دارد؟

اجرای بتن پلاک توسط تیم حرفه ای

چرا که می دانیم گذشته از بتن پلاک برخی سازه ها و موارد اجرایی در ساختمان و یا غیر ساختمانی هستند که اشخاص با کمی دقت و رعایت نکات خود می توانند آن ها را آموزش داده و به اجرا در بیاورند. اما در مورد بتن پلاک باید گفت که اجرای آن دارای ریزه کاری هایی است که برای بیشتر مردم یادگیری و مهارت اجرای آن ها کار سختی است. یادگیری علمی اینکه چگونه می توان بتن پلاک را در یک محوطه نصب کرد، چیزی نیست که شما بتوانید بدون آنکه تجربه عملی قبلی داشته باشید به راحتی از عهده آن برآیید.

برخی کارها این گونه هستند که علاوه بر یادگیری نظری و ذهنی نیاز به یک مهارت عملی نیز دارند که این مهارت فقط با تجربه و تمرین در طول زمان به دست می آید. عملیات اجرای بتن پلاک نیز از این دست فعالیت هاست. پروسه انجام بتن پلاک یک کار متمرکز است که نیاز به ابزارهای گران قیمت دارد و باید که در طول مدت زمان کوتاهی انجام شود. چرا که اگر اجرای بتن پلاک تبدیل به یک پروسه طولانی مدت شود، سبب می شود که هزینه های زیادی به صاحبان پروژه تحمیل شود.

متغیرهای زیاد نصب بتن پلاک دارای

علاوه بر آن هرچند ممکن است قبل از اجرا به نظر نرسد ولی فرآیند انجام و نصب بتن پلاک دارای متغیرهای زیادی است که در حین اجرا خودشان را نشان می دهند و هر یک از این متغیرها بر روی خروجیو نتیجه نهایی کار اثرگذار خواهند بود. معمولا شرکت های حرفه ای که در زمینه نصب بتن پلاک فعالیت می کنند مانند هنزا، برای پیاده سازی آن گروهی شامل سه نفر کارگر را برای نهایی کردن و اتمام پروژه برای این کار مقرر می کنند.

این کارگرها قبلا فرا گرفته اند که چگونه با پیروی از دستورالعمل ها و با توجه به استانداردهای اجرایی بتوانند پنل های بتن پلاک را نصب کنند و به این ترتیب بتوانند سطحی بسیار زیبا و جذاب را برای مشتریان و میزبانان پروژه فراهم آورند. آن ها با توجه به تجربه هایی که از پیش در مورد نصب بتن پلاک اندوخته اند می توانند که مشکلات احتمالی پیش آمده در حین کار را به خوبی مرتفع کنند.

مثلا اگر برخی پنل ها دارای ایرادهایی باشند که ممکن است نتیجه نهایی کار را خدشه دار کند، این افراد مجرب و کاربلد به خوبی می توانند آن ها را تشخیص دهند و علاوه بر آن طبق نقشه ای که از لحاظ طراحی و نقشه رنگی که برای پنل های بتن پلاک توسط طراحان از پیش در نظر گرفته شده می توانند آن پنل ها و قطعات بتن پلاک را با دقت و به درستی در محل مورد نظر خود مستقر کرده و بچسبانند و متصل کنند.

قطعات و پنل های بتن پلاک پیش از آنکه نوبت به مرحله اجرا برسد باید مراحل مختلفی را طی کنند که این مراحل هم آن ها را تقویت کرده و قدرت آن ها را بالا می برد و هم اینکه به آن ها اجازه می دهد که این استحکام را در معرض تست و آزمایش قرار دهند. به همین لحاظ بتن پلاک را باید محصولی در نظر گرفت که توانسته است در طی روندهای مختلفی که طی کرده و پشت سر گذاشته به اندازه لازم و کافی قدرتمند شود.

بنابراین افرادی که می خواهند آن ها را در محل خود نصب کنند با توجه به قابلیت های این پنل های بتن پلاک آن را را در محل های مورد نظر نصب می کنند. همانطور که قبلا نیز بیان شد که قطعات بتن پلاک پیش از آنکه مورد استفاده قرار گیرند در بستری از شن قرار می گیرند. و به این ترتیب تقویت می شوند. بنابراین آن ها می دانند که چه انتظاری باید از الگوری نهایی کار داشته باشند.

در این جا می توان اشاره ای به صفحه بتن پلاک هنزا نیز داشت که همچنان می تواند شما را در این راستا کمک کند. علاوه بر آن نحوه دیگر کار این است که بتوانید پرسش های خود را در این راستا با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا مطرح نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *