در مقاله اخیر تحت عنوان “تنظیم پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” در رابطه با این مسئله گفتگو شد که برای آنکه بتوانیم سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را به خوبی پیاده کنیم لازم است ابتدا در بستر و زمینه ای که قرار است این کار انجام شود، طرح ریزی های لازم را انجام دهیم، که این طرح ریزی ها توسط گوه ها یا تخته های چوبی صورت می گیرد که مسیر چینش و تنظیم پنل ها و یا مسیری که قرار است مخلوط بتن ریخته شود را برای ما مشخص می کند.

پس از بیان روش های قبلی در اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نوبت به مرحله بعد می رسد. در این مرحله شروع به اختلاط و میکس بتن می کنیم که این کار باید طبق دستورالعمل های مربوطه و در میکسرهای مخصوص اجرا شود. برای اجرای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در سطحی که از پیش در نظر گرفته شده و شرایط ان مهیا شده است، از یک سمت شروع کرده و به سوی سمت دیگر حرکت می کنیم.

ریختن بتن در عملیات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

در این گام از انجام سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بتن را تا علامتی که بر روی تخته های طراحی مشخص شده و تا بالای گوه های درجه بندی می ریزیم. از یک شن کش باغچه برای هم سطح کردن بتن ریخته شده در عملیات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده می کنیم. این برای شما سطحی سخت را فراهم میکند که به عنوان بستر برای آنکه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به آن بچسبد مناسب تر و بهتر است.

در حین ریختن بتن سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شبکه سیمی بتن شش اینچ در شش اینچ را به درون بتن بکشید و یا تکه های کوچکی از این سنگفرش را زیر شبکه سیمی بتن بریزید تا شبکه سیمی تقریبا دو اینچ بیرون از سطح باشد. بهتر است اینگونه جزئیات را با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا مطرح کنید. الگوهای این کار می تواند مثال هایی باشد که در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا ارائه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *