مبلمان بتنی را توانسته ایم به عنوان محصولی معرفی کنیم که یکی از بهترین انتخاب های ما را شکل می دهد و می تواند با توجه به ماهیت و فورمی که دارد، از جنس مبلمان بتنی گرفته تا طراحی های زیبایی که به همراه دارد، بتواند رنگ و شکلی مدرن و شیک را به همراه سبکی مینی مال و صنعتی برای ما به ارمغان آورد.

این ویژگی های مبلمان بتنی است که توانسته خود را برای وفق دادن با هر محیطی همراه سازد و بتواند با سایر عناصر موجود در محیط ارتباطی مناسب برقرار کند به طوری که در نوشته “کنتراست مبلمان بتنی با دیگر سازه های دکوری” راجع به آن گفتگو کردیم و توانستیم یک شمای کلی راجهع به مبلمان بتنی ارائه نماییم. در این نوشته می خواهیم از زاویه ای دیگر این سازه را مورد بررسی قرار دهیم.

تطبیق پذیری مبلمان بتنی با محیط های مختلف

آیا به کار گیری مبلمان بتنی تنها مخصوص محیط هایی خاص و ویژه است یا اینکه می توان آن را در انواع فضاهای گوناگون نیز مورد بهره برداری قرار داد؟ باید ببینیم آیا این قابلیت را می توان در مبلمان بتنی سراغ گرفت که بتواند در محیط های کوچک که دارای عناصر مختلفی هستند، خود را همراه سازد؟

در پاسخ باید گفت که مبلمان بتنی به اندازه کافی انطباق پذیر است که بتوان از آن در هر اتاقی از ساختمان برای یک مضمون و تم ثابت و سازگار و همچنین منطبق با مد از آن استفاده کرد. همانطور که قبلا هم گفته شد مبلمان بتنی فقط شامل میز و صندلی نیست و به عنوان مثال می توان به سازه های دکوری یا سازه های آشپزخانه ای یا میز آرایش و غیره نیز اشاره کرد که می توانند بخشی از مبلمان بتنی باشند.

به عنوان نمونه می توان از کانتر آشپزخانه و یا سینک های موجود در حمام و دستشویی و یا میز شام خوری و یا میز کنار تخت خواب به عنوان مبلمان بتنی نام برد که هر یک از این ها در صورتی که بخشی از مبلمان بتنی خانه را تشکیل دهند می تواند زیبایی و لطافت چشمگیری را به همراه داشته باشد. و هر بیننده ای را می تواند چنین طراحی دکوراسیونی به اعجاب آورد.

حتی شاید استفاده از مبلمان بتنی را بتوان به عنوان نیمکتی بتنی و یا لانه ای برای پرندگان در باغچه خانه به همراه داشت. و این نشان دهنده گسترش استفاده از این محصول در بخش های مختلف خانه و ساختمان است. اگر به این شکل از مبلمان بتنی کفپوش های بتنی، دیوارها، آستانه پنجره، پاسیوها، مسیر عبور ماشین داخل ساختمان و غیره را در نظر بگیریم می توان به این نتیجه رسید که به تدریج بتن می تواند خود را در همه بخش های یک ساختمان به شکلی نشان دهد که مبلمان بتنی تنها بخشی از آن است.

چه متریال دیگری می توان یافت که بتواند تقریبا کا ساختمان را بسازد و به این ترتیب کاملا کاربردی باشد. به نظر می رسد در آینده با پیشرفت های جدیدی از مبلمان بتنی مواجه باشیم که بتواند ما را شگفت زده کند و این در اختیار طراحان است و شما نیز می توانید کار آن ها را در صفحه محصولات هنزا دنبال کنید. علاوه بر آن که می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا نیز تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *