همانطور که درمقاله “آشنایی با محصولات هنزا” به تفصیل بیان شد شرکت گام آبی فردا از جمله سرآمدان عرصه تولید مصالح ساختمانی است و توانسته علم، فناوری و صنعت را در این عرصه گرد هم آورد و با تلفیقی از تکنولوژی و دانش به با کیفیت ترین و مرغوب ترین مصالح ساختمانی با برند هنزا دست یابد که شایسته مردم ایران زمین است. به طوریکه سطح بالای کیفیت مصالح ساختمانی هنزا توانسته طرفداران بسیاری به خود جذب کند.

یکی از این محصولات هنزا که کاربرد زیادری هم دارد سنگفرش هنزا می باشد. سنگفرش در واقع از جمله مصالح ساختمانی طبیعی است که برای پوشش فوق العاده زیبای کف در فضاهای بیرونی استفاده می شود. کفپوش ها می تواند شامل آسفالت، بتن و آجر دکوراتیو و همچنین سنگفرش باشد. که سنگفرش هنزا یکی از مناسب ترین گزینه های پوشاندن کف می باشد. سنگفرش هنزا را شما می توانید در سطح جاده ها، پیاده رو ها، کوچه باغ ها و صحن بنا ها به کار ببرید.

در گذشته برای سنگفرش کردن یک محوطه از سنگ های ریز که توسط ملات سیمان یا غیره به هم و به زمین چسبیده می شد استفاده می کردند و یا از تخنه سنگ های بزرگ که لبه های تیز نداشتند بهره می بردند و با کنار هم قرار دادن آن یک سطح را سنگفرش و آماده استفاده عابران می کردند. ولی امروزه عموما برای سنگفرش کردن یک سطح از کنار هم قرار دادن و چسباندن کاشی های سنگ فرش استفاده می شود.

سنگفرش هنزا

کاشی های سنگی به کار رفته جهت سنگفرش یک محوطه معمولا دارای یک طرح و رنگ یکنواخت و یکدست می باشند. البته بعضی طراحان برای سنگ فرش یک محیط دست به تنوع می زنند و مثلا کاشی های سنگا دارای یک طرح ولی در دو رنگ یا سه رنگ را به کار می برند. تولید کاشی های سنگ فرش هنزا رو به گسترش است و هنزا توانسته در این زمینه به تولید انواع گوناگون سنگفرش با طرح ها و رنگ های مختلف دست بزند که برای مشاهده انواع سنگفرش هنزا بهتر است به صفحه سنگفرش هنزا مراجعه کنید و یا با کارشناسان و متخصصان محصولات هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *