هنزا نام محصولات تولیدی در زمینه مصالح ساختمانی است که توسط شرکت گام آبی فردا (سهامی خاص) تولید و به بازار عرضه می گردد. شرکت گام آبی یکی از شرکت های پیشرو و پیشگام در زمینه فرآوری و ارائه مصالح ساختمانی نوین هنزا در سرتاسر کشور می باشد و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا و بهره مندی از کارشناسان و مهندسان مجرب قدمی نو را در عرصه پدیدار نمودن مصالح ساختمانی نوین هنزا در کشور بردارند.

شرکت گام آبی فردا که طراح و مولد محصولات هنزا می باشد در سال 1382 ثبت و آغاز به کار نموده و توانسته با اجرای بیش از دویست هزار متر مربع فضای عمرانی تا سال 1389 نام خود را در این عرصه به منصه ظهور برساند و نامی آشنا برای دست اندکاران فضای ساخت و ساز باشد.

تولید محصولات هنزا

از جمله ساخت و سازهایی که توسط شرکت گام آبی فردا صورت پذیرفته می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ راه اندازی و ساخت تاسیسات آبی و تجهیزات استخر، طراحی، اجرا و ساخت اماکن و استادیوم های ورزشی، تولید، ساخت و راه اندازی خطوط تولید صفحات پیش ساخته که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. علاوه بر فعالیت و توسعه در عرصه ساخت و ساز گام بزرگ دیگری که شرکت گام آبی فردا توانسته در این حوزه بردارد و در محصولات و مصالح ساختمانی هنزا نتیجه خود را نشان داده، زمینه های تحقیقاتی و فعالیت های علمی و پژوهشی است.

یکی از اولویت های شرکت گام آبی فردا در تولید محصولات ساختمانی هنزا افزایش کیفیت و مرغوبیت مصالح تولیدی است که در این مسیر اهتمامی ویژه برای واحد تحقیق و توسعه (R&D) قائل است. برای آنکه در تولید محصولات هنزا خلاقیت و علم را در هم بیامیزیم با موسسات و سازمان های گوناگون هم زمینه همکاری و تشریک مساعی داریم.

از جمله موسساتی که واحد تحقیق و توسعه هنزا با آنان در ارتباط است مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، مرکز پژوهش های علمی، صنعتی ایران، سازمان بهینه سازی سوخت و انرژی؛ پژوهشکده پلیمر و پتروشیمی ایران، آزمایشگاه متالورژی رازی و آزمایشگاه های همکار سازمان استاندارد ایران می باشد که تمام این همکاری ها در راستای دسترسی به جدیدترین یافته ها و تحقیقات روز دنیا و به کارگیری آن برای وصول به سطوح بالاتر کیفیت و راندمان و کارآیی بیشتر در محصولات تولیدی هنزا می باشد.

شرکت گام آبی فردا در زمینه تولید محصولات هنزا توانسته با ایجاد و تولید صفحات پیش ساخته عایق سبک نما این اختراع را به نام خود ثبت نماید. همچنین توانسته گواهینامه ها و استانداردها و تاییدیه های گوناگونی را در زمینه تخصصی و تولیدی خود برای محصولات هنزا کسب کند. به عنوان مثال در حوزه تولید توانسته تست ریپورت های قابل قبولی اخذ کند و همچنین گواهی نامه های HSE و ISO9001 را در زمینه مدیریت به دست آورد.

به علائه شرکت گام آبی در فرآیند تولید محصولات هنزا علاوه بر اینکه توانسته به عنوان عضو افتخاری در همایش های تخصصی سازمان اروپایی EAE حضور داشته باشد، موفق به گرفتن گواهینامه GOST-R روسیه شده و علاوه بر عرضه محصولات هنزا در فضای داخلی توانسته با ارائه محصولات تولیدی هنزا در خارج از کشور زبان تقدیر و تحسین متخصصان و دست اندرکاران مبحث انرژی را به روی خود بگشاید.

محصولات و مصالح ساختمانی هنزا

محصولات هنزا در کارخانه ای در کیلومتر 45 جاده خاوران در شهرک صنعتی تهران، تولید و وارد بازارهای ایرانی و خارجی می شود. برای آشنایی با محصولات تولیدی casting هنزا به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید که شامل موارد زیر می باشد:

– بتن اکسپوز پیش ساخته هنزا که در نوشته “بتن اکسپوز؛ نمایی منحصر به فرد” در رابطه با آن توضیح دادیم.

بتن اکسپوز هنزا

– سنگ های دکوراتیو هنزا (Cast Stone) که می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصول تولیدی شرکت گام آبی فردا به صفحه سنگ های دکوراتیو مراجعه کنید.

– سنگ فرش های هنزا که از پلیمر ساحته شده و در برابر گرما و سرما مقاومند و در صفحه سنگ فرش هنزا توضیحات مفصلی درباره آن داده ایم.

– بتن الیافی جی اف آر سی/ جی آر سی (GFRC/GRC) که سهم زیادی در ساخت و سازهای امروزی را به خود اختصاص داده اند و در نوشته “آشنایی با جی اف آر سی GFRC” نیز توضیحات بیشتری درباره این مصالح ساختمانی نوین هنزا ارائه کردیم.

از دیگر افتخارات قابل توجه شرکت گام آبی فردا که شرکتی دانش بنیان در زمینه تولید مصالح ساختمانی هنزا می باشد این است که از انگشت شمار شرکت هایی است که معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری آن را در ساحت و زمینه تولید مصالح و محصولات ساختمانی تایید کرده است و این می تواند نشانه ای برای اطمینان خاطر مشتریان نسبت به مطلوبیت، دوام و مرغوبیت محصولات هنزا باشد.

شرکت گام آبی فردا (سهامی خاص) ضمن بهره مندی و در اختیار داشتن تیم های قوی و متبحر در زمینه های علمی – تحقیقاتی، مدیریتی، تولید مصالح ساختمانی هنزا، اجرا، ساخت، فروش و اجرا می تواند نیازهای گوناگون شما را در انجام پروژه های ساختمانی به خوبی تامین کند. و در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت برای ساختمان خود و همچنین اجرای بی عیب و نقص آن می توانید با کارشناسان و متخصصان هنزا (شرکت آبی گام آبی فردا) تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *