[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.4.3″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″]

متخصصان هنزا در سلسله مقالاتی که در رابطه با محصولات ساختمانی هنزا و سایر مصالح ساختمانی ارائه می کنند، سعی می کنند که مخاطبان گرامی و هموطنان عزیز را با مشخصات و خصوصیات مصالح ساختمانی مختلفی که در پروژه های ساخت و ساز به کار می روند، آشنا سازند.

اما همانطور که متخصصان هنزا بیان می کنند این مصالح هم شامل مواد سنتی و قدیمی می شود و هم شامل محصولات ساختمانی نوین. به عنوان مثال با دنبال کردن مقاله “آشنایی با هیدروسرامیک و بتن بیو” از کارشناسان هنزا می توانید با ویژگی های یکی از مصالح ساختمانی جدید و نوین از منظر کارشناسان ما در هنزا آشنا شوید.

بتن اکسپوز

علاوه بر مصالح ساختمانی یکی دیگر از دغدغه های کارشناسان هنزا توضیح و تشریح نحوه فراهم کردن و انبار کردن مصالح ساختمانی در کارگاه پروژه های ساختمانی می باشد. که در این نوشته ها کارشناسان ما در هنزا در تلاشند تا سرپرستان کارگاه را با روش ها و شیوه های مدرن و استاندارد انبار و نگهداری از مصالح ساختمانی در کارگاه آشنا کنند. که از این جمله می توانید به نوشته “شیوه حمل و نقل و انبار کردن سبکدانه ها” از متخصصان هنزا مراجعه نمایید.

آجر ماسه آهکی

یکی دیگر از مصالحی که کارشناسان هنزا قصد دارند در این نوشته شما را با آن آشنا کنند آجر ماسه آهکی می باشد.

ویژگی های آجر ماسه آهکی:

الف) زیبایی:

از جمله ویژگی هایی که به گفته متخصصان هنزا باعث گرایش به سمت آجر های ماسه آهکی شده این است که این محصول در اندازه های یکنواخت و با شکل هندسی ظریف تولید می شود. به علاوه رنگ سفید آن جلوه خاصی به آن بخشیده است. هر چند آن طور که متخصصان هنزا بیان می کنند آجر ماسه آهکی قابلیت ترکیب با رنگدانه های مختلف را داراست. بنابراین شما می توانید این محصول را در رنگ های مختلف به دست آورید.

ب) خصوصیات مکانیکی:

1- مقاومت فشاری: متخصصان هنزا می گویند که آجر ماسه آهکی در فشار و دمای بالا عمل آورده می شود که این عمل باعث بهبود مقاومت آن در برابر فشار و نیرو می شود. بنابراین استفاده از این محصول در دیوارهای حائل و دیوارهای زیر زمین کاملا مناسب است.

2- دوام: به بیان محققان هنزا آنچه باعث از بین رفتن مصالح ساختمانی می شود وجود نمک های محلول در آن هاست. اما آجر ماسه آهکی فارغ از این نمک ها می باشد. به علاوه با گذشت زمان و ترکیب دی اکسید کربن با این محصول و تولید سنگ آهک، بر استحکام این محصول افزوده می شود. بنابراین به اذعان کارشناسان هنزا آجر ماسه آهکی دارای پایداری و دوام بالایی است.

3- عایق صوتی و حرارتی: به دلیل ویژگی های این محصول، می توانید جهت ذخیره انرژی در فصل سرد و گرم سال از آن استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال سکوت و آرامش نسبت به صداهای خارجی هستید، استفاده از آجر ماسه آهکی توصیه می شود.

ج) از لحاظ اقتصادی:

چون آجرهای ماسه آهکی دارای شکل و اندازه یکسان می باشند به راحتی می توان آن ها را بر روی هم چیده و نصب کرد. بنابراین زوائد این محصول حداقلی است. به همین دلیل به گفته متخصصان هنزا مصرف این محصول از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید و جهت آشنایی با مصالح ساختمانی ما به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *