[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.4.3″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″]

هنزا یکی از پیشگامان تولید مصالح ساختمانی نوین در کشور است که محصولات هنزا با استانداردهای ملی و بین المللی تطابق دارد و همواره کارشناسان و محققان شرکت هنزا تلاش دارند که محصولات خود را منطبق با پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا و همگام با علم و تحقیقات روز پیش برند.

یکی از کارهایی که در این زمینه محققان هنزا به آن اهتمام دارند آشناسازی هموطنان با مصالح ساختمانی نوین در دنیا می باشد. که با مطالعه مقاله “آجر های جاذب آلودگی و بتن سبز” می توانید با دو عنصر از مصالح ساختمانی بدیع و نو آشنا شوید. در این نوشته می خواهیم با هیدرو سرامیک ها و بتن بیو آشنا شویم.

بتن اکسپوز

هیدرو سرامیک به گفته کارشناسان هنزا از جمله مصالح ساختمانی جدید است که می تواند به طور موثری جایگزین سیستم تهویه مطبوع ساختمانی شود. این مواد که از حباب های هیدروژل تشکیل شده است که می تواند به طور موثری 400 برابر حجمش آب را در خود ذخیره کند.

هیدروسرامیک مصالح ساختمانی نوین

بنابراین متخصصان هنزا می گویند که در روزهای گرم تابستانی این حباب های آب ذخیره شده می توانند تبخیر شده و به طور برجسته ای باعث کاهش دمای فضای داخل اتاق شوند. بنابراین استفاده از این مصالح ساختمانی در داخل دیوارها و یا سایر اجزای ساختمان می تواند باعث صرفه جویی از لحاظ مصرف انرژی شود و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.

بتن بیو نیز به گفته محققان هنزا از جمله مصالح جدید است که توسط فرمولی پیشرفت داده شده است که خود را تعمیر می کند. نه تنها خاصیت خود تعمیری این محصول دارای جنبه زیبایی شناسی است بلکه انسجام ساختمان را نیز هنگامی که آب رسوخ کرده و موجب خورندگی فولاد تقویت شده می شود، حفظ می کند.

بیو بتن مصالح ساختمانی نو

با استفاده از بتن بیو مهندسان می توانند میزان فولادی تقویت کننده در بتن را کاهش دهند و بنابراین سبب کاهش هزینه ها در ساخت و ساز می گردد همانطور که هزینه تعمیر بتن را کاهش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با مصالح ساختمانی جدید و نوین می توانید با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید و با مراجعه به صفحه محصولات هنزا می توانید با مصالح ساختمانی تولیدی هنزا آشنا شوید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *