بنا بر آنچه در مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نامرغوب چه معایبی می تواند داشته باشد؟” گفته شد، قبل از اجرای عملیات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لازم است که کیفیت پنل های آن به خوبی بررسی شود. زیرا در صورتی که این پنل ها از کیفیت پایینی ساخته شده باشند، می توانند عوارض و معایبی را بعدا به کل سازه وارد نمایند که در نوشته فوق الذکر به این موارد پرداختیم.

اما پس از انتخاب پنل های مناسب و مرغوب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی و نصب آن ها طبق دستورالعملی که در نوشته های قبلی هنزا به آن اشاره شد، باید از یک ماله نوک تیز استفاده کرده و سیمان هایی که بین شیارهای پنل های نصب شده سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی قرار گرفته اند را تخلیه کنید. البته این شیارها بعدا پر خواهند شد.

چه نکاتی در نصب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی باید رعایت شود؟

در کار سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی برای نواحی نزدیک از لبه کوتاه مستقیم (حدود 3 فوت) استفاده کنید و برای نواحی بزرگ از لبه بلند مستقیم (حدود 8 فوت) استفاده کنید. این کار به خاطر آن است که شما بتوانید هر کدام از این نواحی را که با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشانده می شود طبق استاندارد کلی اجرایی نمایید.

پس از این کار تا بیست و چهار ساعت یا بیشتر نباید بر روی قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی راه بروید و یا به هر صورتی مزاحم آن ها شوید. در ضمن می توانید یک اسفنج برداشته و به همراه آب تمیز سطح همه پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را همان لحظه که نصب می کنید، تمیز کنید. این کار باعث می شود که دیگر لازم نباشد بعدا بخواهید ساعت ها وقت صرف نظافت و تمیزکاری این پنل ها کنید.

به این ترتیب شما هم می توانید برای محل مورد نظرتان همانند آنچه در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا قابل مشاهده است، داشته باشید. همانطور که در صورت نیاز می توانید از مشاوره ها و راهنمایی های متخصصان ما در هنزا نیز بهره مند گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *