دیگر تا اکنون با دنبال کردن مباحث و نوشته هایی که در رابطه با مبلمان بتنی داشته ایم این موضوع مسجل شده است که ما می توانیم کاربردهایی بسیار گسترده از مبلمان بتنی انتظار داشته باشیم. و اینکه تصور کنیم صرفا از این محصول برای ساخت میز و صندلی نی توان استفاده کرد، تصور صحیحی نیست و همخوانی با تنوع کاربری های این سازه و قابلیت های ویژه آن ندارد.

به عنوان نمونه می توانید به مقاله “مبلمان بتنی به شکل گلدان چه کاربردی دارد؟” مراجعه نمایید که در آن به یکی از کارکردهای عمومی و شهری مبلمان بتنی پرداختیم و برخی از نکات و موارد مربوط به آن را شرح و توضیح دادیم.
مثلا در تصویر زیر می توانید به یکی از انواع مبلمان بتنی دقت کنید که یک میز پذیرایی است. این میز از جنش بتن و سیمان است با این وجود بسیار زیبا طراحی شده است و بر روی پایه های ظریفی قرار داده شده است.

مزیت های مبلمان بتنی به عنوان میز پذیرایی

این مبلمان بتنی را شما می توانید در بخش های مختلفی از دکوراسیون خود به کار ببرید. یکی از محل های قابل استفاده بخش پذیرایی در اتاق نشیمن است. بخش دیگری که می توان از این مبلمان بتنی در آن استفاده کرد، در محوطه پاسیو می باشد.
میز مورد نظر که در تصویر بالا به نمایش در آمده است از طراحی ظریف تر و براق تر و صیقلی تری نسبت به دیگر انواع میزها برخودار است. البته ساخت این دست از انواع مبلمان بتنی کار سخت و پیچیده ای نیست و می توان با استفاده از ابزارهای مناسب و لوازم و به خرج دادن هنر و دقت کافی آ« را را تولید کرد.
البته دقت داشته باشید که سطح پولیش شده آن توانسته جلوه زیبا و احساسی کلاسیک را به آن ببخشد. برای دیدن نمونه های دیگر مبلمان بتنی صفحه محصولات هنزا را دنبال کنید. همانطور که می توانید در این راستا با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا نیز در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *