ما در هنزا “تولید پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی” را در دست تولید داریم. چون که جی اف آر سی / جی آر سی یک بتن الیافی است که توانسته توقعات ما را نسبت به بتن جابجا کند و برگی جدید را از قدرت علمی و تکنولوژیکی را در عرصه ساختمانی رو کند. همین امر سبب شده که متخصصان و محققان در این زمینه تلاش زیادی کنند و سعی کنند الیاف جدیدی را برای آنکه بتواند محصولاتی مقاوم تر تولید کنند، ابداع کنند و به این ترتیب بازدهی جی اف آر سی / جی آر سی را افزایش دهند.

یکی از مواد اولیه ای که افزودن آن می تواند تغییری شگرف در بهینه سازی جی اف آر سی / جی آر سی ایجاد کند، پوزولان است. مواد پوزولان یکی از مواد افزودنی به جی اف آر سی / جی آر سی است که باعث دوام طولانی مدت این کامپوزیت می شود. افزودن این مواد مانع شوره زنی جی اف آر سی / جی آر سی می گردد و همچنین چگالی سطحی آن را هنگامی که در صورت ریخته گری انجام می شود، افزایش می دهد و به این ترتیب کیفیت سطحی این محصول ارتقا پیدا می کند.

پوزولان افزودنی به جی اف آر سی / جی آر سی

باید دانست که پوزولان جزو مواد ساختمانی سبز می باشد که از محصولات فرعی صنعتی ساخته می شود و به پایداری سیمان و نهایتا بتن جی اف آر سی / جی آر سی کمک شایانی می کند و مزایای زیست محیطی را برای عملکرد بتن به ارمغان می آورد. و آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

همچنین استفاده از پوزولان در جی اف آر سی / جی آر سی باعث می شود که این محصول نسبت به استانداردهای پیشرو در طراحی محیطی و انرژی (LEED) پیشرفت قابل اعتنایی داشته باشد. از شما نیز می خواهیم که پس از مشاهده صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا و دیدن نمونه کاربری های زیبای این محصول جهت آنکه نگاهی جامع تر به آن داشته باشید با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *