همانطور که در مقاله “خاصیت ضد قلیایی ایران GFRC / ایران GRC” گفته شد، یکی از ویژگی هایی که توانسته ایران GFRC / ایران GRC را از سایر انواع بتن الیافی متمایز کند این است که در این محصول از الیاف شیشه استفاده شده است همانطور که در سایر بتن های الیافی می تواند الیافی از جنس های فولاد، پلیمر، نایلون، کربن و غیره به کار رفته باشد.

اما آن خصوصیتی که در ایران GFRC / ایران GRC مشاهده می کنیم این است که فایبر گلاس یا همان الیاف شیشه به دلیل وجود عناصر خاصی که در آن است قابلیت این را دارد که در محیط های بازی و قلیایی مقاوم باشد و در این گونه محیط ها می بینیم که اثری از خوردگی یا واکنش های شیمیایی با ایران GFRC / ایران GRC مشاهده نمی گردد.

پایداری ایران GFRC / ایران GRC در برابر ضربه

بنابراین در فضاهایی که با اندازه گیری مواد موجود در محیط به این نتیجه برسیم که ویژگی های قلیایی محیط بالاست برای به کار بردن بتن لازم است که از ایران GFRC / ایران GRC استفاده شود. همچنین این الیاف بعث پیشرفت مقاومت ایران GFRC / ایران GRC در برابر ضربه می گردد.

همانطور که گفته شد طیف وسیعی از تسهیلات و مزیت ها را می توان در ایران GFRC / ایران GRC پیدا و مشاهده کرد که هیچ یک از آن ها را با این شدت و قدرت در بتن طبیعی نمی بینیم و به همین دلیل است که گفته می شود ایران GFRC / ایران GRC جهشی در صنعت ساخت بتن بوده است و توانیته تحولی در کارآیی این محصول به وجود آورد.

البته این قابلیت در تولید ایران GFRC / ایران GRC وجود دارد که می تواند با تغییراتی در نسبت مواد اولیه و نحوه اختلاط آن ها به ویژگی های مختلفی از این محصول دست پیدا کنیم و به دستاوردهای مختلفی برسیم که هر کدام کارکرد ویژه ای دارند. برای نمونه می توانید به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مراجعه کرده و یا در تماس با کارشناسان هنزا با سایر ویژگی های این محصول آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *