حتما این سوال هم برای شما پیش می آید وقتی که می بیند سازندگان، معماران و طراحان ساختمانی نسبت به یک مصالح میل و رغبت بیشتری در بهره مندی دارند، که چه چیزی باعث این تمایل به استفاده شده است. در نوشته قبلی تحت عنوان “بتن اکسپوز چرا مورد استقبال سازندگان است؟” مقداری درباره آن دسته از ویژگی های بتن اکسپوز صحبت کردیم که می تواند توجیه کننده استقبال مستریان از آن شده است.

همانطور که می دانید از جمله شیوه های ساخت نمای بتن اکسپوز استفاده از پنل های پیش ساخته است. نما اولین اولویتی که دارد، زیبایی است که باید در کنار مقاومت و قدرت بالا از آن بهره مند باشد. فراهم کردن فاکتورهای زیبایی برای پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز معمولا راحت تر است نسبت به وقتی که بخواهیم این محصول را در محل پروژه بسازیم.

چرا از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز استفاده کنیم؟

فاکتورهایی مانند صاف و صیقلی بودن، یکدستی بدونن خلل و فرج و ناهمواری و حفره از جمله آن دست خصوصیات ظاهری است که بتن اکسپوز به عنوان پوشاننده نمای ساختمان باید دارا باشد و همانطور که گفته شد این خصلت ها را در پنل های پیش ساخته راحت تر می توانیم فراهم آوریم. نکته دیگری نیز که نباید از آن غفلت کرد و بسیار در زمینه زیبایی نمای ساختمان و همچنین بتن اکسپوز اهمیت دارد، مسله رنگ است.

اگر به دنبال استفاده از رنگ خاصی در نمای بتن اکسپوز هستید، باز هم بهتر است که پنل های پیش ساخته را انتخاب کنید. چرا که پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز را به راحتی می توان در کارخانه محل تولید به آن رنگی که می خواهیم درآوریم. پس اگر بخواهیم در اینجا جمع بندی کنیم، می توانیم سه خصلت ویژه را به عنوان ترجیحات استفاده از قطعات پیش ساخته بیان نماییم.

  1. صاف و صیقلی بودن سطح
  2. مقاومت بالاتر
  3. رنگ آمیزی به رنگ دلخواه

البته می توان تمایزات بیشتری را ذکر کرد که بهتر است آن ها را در تماس با متخصصان هنزا پیگیری نمایید. همانطور که صفحه بتن اکسپوز هنزا نیز می توانید یاری دهنده شما در این رابطه باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *