از جمله مباحث پر اهمیت در صنعت ساخت و ساز مبحث بازسازی است. چرا که بنا بر طبیعت مواد مورد استفاده در ساخت و ساز، عواملی وجود دارد که می تواند به آن ها آسیب وارد کند و باعث ضربه زدن و از بین رفتن فیزیکی آن ها و یا حتی تخریب رنگ و یا تغییر فرم شیمیایی آن ها شود که درباره جی اف آر سی / جی آر سی در نوشته “آیا پنل جی اف آر سی / جی آر سی قابل جایگزینی است؟” راجع به این مسئله گفتگو کردیم.

این عوامل آسیب زننده به جی اف آر سی / جی آر سی و دیگر مصالح ساختمانی می توانند عوامل انسانی باشند و یا فشارهای وارد آمده از سوی دیگر سازه های ساختمانی بر روی یک سازه و یا عوامل محیطی و طبیعی. ما در نوشته های دیگر راجع به جی اف آر سی / جی آر سی در مورد این عوامل مختلف به تفصیل سخن گفتیم. در این نوشته می خواهیم قدری در رابطه با عوامل شیمیایی گفتگو کنیم.

مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی در محیط اسیدی چگونه است؟

همانطور که می دانید جی اف آر سی / جی آر سی معمولا در نمای ساختمان ها و در معرض هوای بیرون به کار می رود که به دلیل آلاینده های موجود در محیط، هوای موجود معمولا دارای مقادیری از ذرات اسیدی و شیمیایی است که می توانند خورنده و صدمه زننده باشند و جی اف آر سی / جی آر سی در معرض آن ها قرار دارد.

اما نکته ای که می خواهیم ذکر کنیم اسن است که جی اف آر سی / جی آر سی به دلیل وجود الیاف شیشه در ترکیب آن می تواند در محیط های اسیدی و همچنین قلیایی بهتر عمل کند و مقاومت بهتری را از خود به نمایش بگذارد. از لحاظ علمی می توانید این مسئله را از طریق ارتباط با محققان هنزا پیگیری نمایید. و همچنین پنل های مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی را در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *