وقتی شما بخواهید از یک مصالح ساختمانی در فضای بیرونی یا حتی داخلی یک سازه یا ساختمان استفاده کنید، پرسش های زیادی را ابتدا باید پاسخ دهید تا سپس بتوانید با اطمینان این کار را انجام دهید. در مورد جی اف آر سی / جی آر سی نیز که به عنوان یک محصول ساخت نما معمولا به کار گرفته می شود تمام این پرسش ها قابل طرح است و ما در نوشته های قبلی راجع به جی اف آر سی / جی آر سی سعی کردیم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم.

به عنوان نمونه یکی از مطالب مطرح شده راجع به بحث احتراق جی اف آر سی / جی آر سی بود که در نوشته ای ما راجع به اثری که آتش سوزی می تواند بر روی مصالح ساختمانی بگذارد و مقاومتی که جی اف آر سی / جی آر سی می تواند در برابر این پدیده مخرب داشته باشد، سخن گفتیم. همانطور که می دانید احتراق جزو فاکتورهایی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

پایداری جی اف آر سی / جی آر سی در برابر انجماد

علاوه بر آن در مورد عوامل فرساینده محیطی که بخصوص وقتی که از جی اف آر سی / جی آر سی برای ساخت نمای بیرونی استفاده می شود در مقاله “پایداری جی اف آر سی / جی آر سی در برابر فرسایش” سخن گفتیم. اما نکته مهم دیگر که باید مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی در برابر آن را مدنظر قرار دهیم بحث انجمکاد است.

به ویژه در محیط های بسیار سرد که دمای هوا در مواقعی از سال به شدت افت می کند استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی توصیه می شود چرا که به دلیل بافت داخلی و ترکیب الیاف شیشه در شاکله این محصول به خوبی می تواند در برابر یخ زدن از خود پایداری نشان دهد. که اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از متخصصان و محققان ما در هنزا کسب کنید. به علاوه آنکه بهتر است نگاهی به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا نیز بیندازید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *