همانطور که در مقاله “پایداری جی اف آر سی / جی آر سی در برابر انجماد” گفته شد، به دلیل مقاومت های محیطی جی اف آر سی / جی آر سی استفاده از این محصول در سازه های ساختمانی به عنوان پوشش نما بسیار رونق گرفته است. و ما در نوشته های قبلی سعی کردیم به تعدادی از پروژه های بزرگ و معروف که جی اف آر سی / جی آر سی در آن ها نقش عمده طراحی را به عهده داشته معرفی کنیم.

در این نوشته نیز به سراغ یکی از برج های بسیار زیبای ساخته شده در شهر سن فرانسیسکو خواهیم رفت که یک برج مسکونی با ارتفاع 394 پا درآن قرار دارد. پنل های جی اف آر سی / جی آر سی که در نمای این برج به کار رفته اند از طراحی میکس دو تایی در یک پنل بهره مند هستند. آن پنل های جی اف آر سی / جی آر سی که رنگ روشن تری دارند با فرآیند سندبلاست پرداخته شده اند. و پنل های دارای رنگ تیره تر، پیش از به کار گیری پولیش شده اند.

آیا جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش نمای برج ها مناسب است؟

و همه پنل های جی اف آر سی / جی آر سی به کار رفته در نمای این برج لعاب دار هستند. زیربنای این پروژه حدود یکصد و هفده هزار و پانصد فوت مربع است که شامل هشتصد و چهل و پنج پنل پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی می باشد که جلوه ای متفاوت به آن بخشیده اند. برای اجرای ان پروژه که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از مجرب ترین ها و متخصص ترین مهندسان و طراحان بهره برده شده است که آنان نیز جی اف آر سی / جی آر سی را برای ایفای نقش در این پروژه انتخاب کرده اند.

سعی می کنیم که در نوشته های بعدی بیشتر با جزئیات این پروژه آشنا شویم. نمونه های برجسته داخلی را نیز می توانید در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مشاهده نمایید. همانطور که شما نیز به وسیله ارتباط با طراحان ما در هنزا می توانید از این سازه ها برخوردار گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *