نگاهی جامع می توانید به مبلمان بتنی داشته باشید اگر که به مقاله “سه ویژگی اساسی مبلمان بتنی” مراجعه کنید و با ویژگی های اساسی مبلمان بتنی از نقطه نظر کارشناسان و متخصصان هنزا آشنا شوید. اما در این نوشته قصد داریم مطلب دیگری را مورد توجه قرار دهیم و آن نقشی است که مبلمان بتنی به عنوان یک سازه مقاوم و مستحک و همچنین زیبا و می تواند در بستر مبلمان شهری ایفا کند که همانطور که می دانید این روزها به یک دغدغه و وظبفه مهم دست اندرکاران ساخت و ساز و زیبایی های شهری بدل شده است.

چرا که وظبفه شهرداران و مسئولان شهری این است که علاوه بر ایجاد زیرساخت های مناسب شهری در زمینه راه ها و ساختمان ها و همچنین ایجاد تسهیلات در زمینه آب و انرژی و فراهم کردن امکانات تفریحی و سرگرمی برای شهروندان و هزاران وظیفه مهم و ریز و درشتی که دارند، بخش عمده ای از وظایف آن ها ناظر به این است که سیمای شهر را زیبا کنند. یعنی جلوه بصری شهر ارتقا پیدا کرده و سبب شود که لذت و آرامش برای شهروندان به ارمغان آورده شود.

هماهنگی مبلمان بتنی با محیط اطراف

این مسئولیت را با استفاده از طرح های مختلف و سازه های گوناگون و محیط های متنوع می توان ایجاد کرد. اما یکی از ابزارهایی که نقشی عمده در این راستا دارد مبلمان بتنی است. مبلمان بتنی را می توان در جای جای شهر به طور مناسب و بجا مورد استفاده قرار داد. مبلمان بتنی می تواند در پارک ها و فضاهای سبز و مکان های تفریحی و همچنین در پیاده روها و یا در محوطه هایی همچون نمایشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد. که هم برای استفاده شهروندان مناسب است و هم اینکه ظاهری زیبا به شهر می بخشد.

البته استفاده از مبلمان بتنی وقتی می تواند اثر واقعی خودش را بر جای بگذارد که مبلمان بتنی مورد استفاده در تناسب و هماهنگی کافی با محیطی باشد که در آن به کار می رود. مثلا مبلمان بتنی که در یک پارک از آن استفاده می شود از لحاظ طراحی، رنگ و بافت باید با مبلمان بتنی که در سالن انتظار یک سینما به کار گرفته می شود متفاوت باشد. در واقع هر یک از انواع مبلمان بتنی را باید مهندسان و طراحان طوری طراحی و نصب کنند که دارای بیشترین سازگاری و هارمونی با محیطی باشد که در آن به کار می روند.

در این راستا حتی می توان تم ها و رنگ های زمینه ای محوطه ای که مبلمان بتنی را در آن نصب می کنیم، لحاظ کنیم و به این ترتیب بتوانیم حداکثر بهره مندی و اثربخشی را از مبلمان بتنی انتظار داشته باشیم. همین ظرایف و جزئیات وقتی در کل نگاه شود می تواند اثری بسیار غیر قابل باور از خود بر جای بگذارد که شاید در ابتدای امر انتظار نمی رفت که تغییراتی کوچک بتوانند چنان اثرگذاری بزرگی را با خود به ارمغان بیاورند که البته این امر مختص به مبلمان بتنی نیست و در مورد سایز محصولات و سازه ها نیز همین گونه است.

شما اگر می خواهید که اشراف کامل تر و بیشتری نسبت به ظرایف تولید مبلمان بتنی داشته باشید می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نموده و ضمن مشاهده نمونه ها با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا نیز تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *