هر چند در نوشته قبلی به نام “مقدمات تولید جی اف آر سی / جی آر سی چیست؟”  بررسی کردیم که اگر یک کارخانه تولید مصالح ساختمانی بخواهد که محصولی نوین همچون جی اف آر سی / جی آر سی را تولید کند، کدام مراحل را باید از ابتدای استحصال مواد اولیه تا مراحل اختلاط و همچنین مراحل پس از اختلاط و نصب و اجرا طی کند، اما در این نوشته می خواهیم یک مقایسه ای کنیم و ببینیم که آیا این سازه نوین که طی چنین روندی تولید می شود از لحاظ اقتصادی به صرفه است؟

در واقع می خواهیم به این موضوع بپردازیم که فایبرگلاس یا همان الیاف شیشه هنگام مخلوط شدن در بتن چه ویژگی هایی به آن می افزایند. پنل های جی اف آر سی / جی آر سی در اندازه های مشخصی بریده می شوند، در واقع یعنی قالب گذاری آن ها در اندازه های مشخصی می باشد و آن ها را در کارخانه با بست ها محکم به یکدیگر می بیندیم و بست ها را نیز می توانیم به سطح جی اف آر سی / جی آر سی دریل کنیم.

هزینه جی اف آر سی / جی آر سی نسبت به محصولات مشابه چگونه است؟

با این حال پنل ها و قطعات جی اف آر سی / جی آر سی می توان در محل مورد نظر که قرار است بر روی یک سطح نصب شوند، در اندازه مشخص بریده شده و بر روی آن سطح مشخص دریل شوند. بدون آنکه دغدغه آن را داشته باشیم که پوششی بر روی آن قرار گیرد.

با لنگرهای کمتری که برای هر قطعه جی اف آر سی / جی آر سی مورد نیاز است، باعث می شود که در حمل و نقل و هنگام نصب و اجرا کمتر دچار شکستگی شوند و تیم مدیریت فعال پروژه نیز هنگام کار با این محصول با سادگی بیشتری با آن کار کنند. این امر سبب می شود که نصب این پنل ها کارآمدتر صورت بگیرد و همچنین هزینه نهایی کار کمتر شود و بازدهی آن بیشتر باشد.

اگر بخواهیم از لحاظ محلی نیز مقایسه کنیم، خواهیم دید که می توان جی اف آر سی / جی آر سی تولید شده توسط شرکت گام آبی فردا تحت برند هنزا قابل قیاس با برجسته ترین نمونه های جهانی این محصول است. البته اولین بار می توان گفت که در شهر پیتزبورگ جی اف آر سی / جی آر سی ساخته شد و سپس به درون ایالات متحده راه پیدا کرد و در آنجا رونق و گسترش پیدا کرد.

یکی از مزیت هایی که سفارش و خرید مصالح ساختمانی از شرکت هنزا می تواند برای مشتریان در سرتاسر کشور داشته باشد این است که دارای مزیت هایی در جابجایی و همچنین زمان حمل ونقل است و تاثیرات بهینه ای بر روی اقتصاد کشور دارد و علاوه بر آن از لحاظ زیست محیطی نیز کاملا موجه و قابل قبول است.

تمام موارد بالا را می توان جزو امتیازات این محصولات تولیدی هنزا برشمرد که نمونه هایی از این محصول زیبا را می توان در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مشاهده نمود. همانطور که می توانید با توجه به این موضوع با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا نیز مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *