بتن، همانطور که مستحضر هستید از جمله مصالح ساختمانی است که به دلیل خصوصیات مثبتی که با خود دارد، نقشی برجسته در صنعت ساختمان سازی برای خود دست و پا کرده است و علاوه بر آن، همچنین می توان دید که علاوه بر ساختمان در سازه های تزئینی و دکوری نیز از بتن استفاده می شود ولی در اینجا طوری ساخته و پرداخته می شود که ظاهری زیبا و شکیل با خود به همراه داشته باشد تا بتواند چشم هر بیننده ای را به خود خیز ه کن د وهمین امر سبب ایجاد مبلمان بتنی شده است.

در نوشته های قبلی دیدیم که این ویژگی های فوق العاده مبلمان بتنی سبب شده است که سازه هایی با تنوع بسیار از آن ساخته شود که در مقاله “طراحی مبلمان بتنی برای ساخت زباله دان بتنی” به یکی از این سازه های که سطل های بتنی زباله می باشد به عنوان یکی از انواع مبلمان بتنی که در معماری شهری به کار گرفته می شود، اشاره نمودیم. در این نوشته می خواهیم به دو مورد دیگر از انواع مبلمان بتنی بپردازیم و آن ها را معرفی نماییم که عبارتند از:

  • میز پاسیوی پولیش شده
  • میز عسلی بتنی

چه سازه هایی با مبلمان بتنی می توان تولید کرد؟

میز پاسیوی پولیش شده، یک مبلمان بتنی است که نه تنها جلوه ای بسیار چشمگیر دارد، بلکه از لحاظ شکل و طراحی نیر می تواند خیره کننده باشد به طوری که همه مهمانان را شگفت زده کند. این سازه جزو آن دسته از مبلمان بتنی است که هزینه زیادی به خود اختصاص نمی دهد و عملا هزینه ای که در طی زمان ذخیره می کند بیش از هزینه ساخت و خرید آن می باشد.

به دلیل آن که مبلمان بتنی می تواند کارکردهای متنوع و گسترده ای داشته باشد و همچنین می تواند در برابر عوامل مختلف جوی و آب و هوایی مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد. در ادامه می خواهیم به نوع دیگری از مبلمان بتنی بپردازیم که همان میز عسلی پذیرایی است.

این نوع مبلمان بتنی می تواند برای هر فضای نشبمن بیرونی یک افزودنی بسیار زیبا و جالب باشد. وجود چنین مبلمان بتنی به خصوص در هنگام شب های زمستانی در کنار آتش دانی که برای گرما برافروخته باشد می تواند جلوه ای خاص و دیدنی فراهم آورد. به خصوص اگر در پاسیو از آن استفاده شود.

همانطور که می دانید اندازه و مقیاس مبلمان بتنی کاملا در تناسب با محیط و سفارش مشتری می تواند متغیر باشد. مثلا همین میز عسلی بتنی را به راحتی می توان در ابعاد بزرگتر و یا کوچکتر تولید کرد و از آن استفاده کرد.

تغییر و تنظیم اندازه سازه های مختلف مبلمان بتنی که شما می توانید در پاسیو و یا دیگر بخش های منزل و ساختمان خود و یا حتی در ساختمان های اداری و تجاری به کار بگیرید تناسب با اندازه دکوراسیون شما خواهد داشت ودر این جهت باید باشد که مبلمان بتنی هارمونی و تناسبی کامل با دیگر بخش های طراحی شده ساختمان داشته باشد.

برای آن که بتوانید طراحی خوبی را ارائه دهید لازم است که صفحه محصولات هنزا را برای مشاهده انواع مبلمان بتنی مشاهده نمایید. به علاوه برای برقراری سازگاری میان طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان با مبلمان بتنی به کار رفته می توانید با متخصصان و طراحان ما در هنزا در تماس باشید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *