به ترتیبی که در نوشته “استفاده از روان کننده در مبلمان بتنی چه فوایدی دارد؟” گفتیم، استفاده از مواد افزودنی و روان کننده ها می تواند مبلمان بتنی را هم مستحکم تر کند و هم اینکه یکپارچگی و زیبایی ظاهری آن را دو چندان کند. به خصوص اگر به دنبال سطوح کاملا صاف و صیقلی در مبلمان بتنی هستید، استفده از فوق روان کننده ها می تواند به خوبی به شما کمک کند.

در این نوشته می خواهیم به یکی از نمونه های مبلمان بتنی که از آن ها می توان در محیط باغچه و پارک ها استفاده کرد صحبت کنیم که تصویر آن را می توانید در زیر مشاهده نمایید. این نوع زیبا از مبلمان بتنی به عنوان میزهای باغچه ای می تواند با انواع مختلف طراحی که مناسب محیط شما باشد، طراحی و اجرا شود. و همانطور که می دانید طراحی های مختلف آن کاملا می تواند به آسانی و راحتی صورت پذیرد.

میزهای باغچه ای مبلمان بتنی

شما می توانید مبلمان بتنی خود را به طور سفارشی با زئئین های خاص خود سفارش دهید. به عنوان نمونه در تصویر بالا می بینید که مبلمان بتنی با قطعات ریز و خرد چینی تزئئین و آراسته شده اند. و به این ترتیب شباهتی به طرح موزائیکی پیدا کرده اند. که البته همانطور که گفته شد این طراحی منحصر به فرد مبلمان بتنی نیست بلکه شما می توانید طرح های گوناگون دیگری را نیز در همین رابطه در نظر داشته باشید.

برای فصل بهار می توانید از رنگ های روشن تر مبلمان بتنی استفاده کنید تا جلوه هیجان انگیز تری را به محوطه شما ببخشد. همانطور که می دانید قابلیت بازسازی و تغییر رنگ از جمله ویژگی های مبلمان بتنی است که به شما قابلیت تنوع در طراحی را می بخشد. حال قصد داریم در ادامه به یکی دیگر از نمونه های عالی و بسیار پر طرفدار مبلمان بتنی بپردازیم و آن را تا حدودی خدمت شما مخاطبان عزیز معرفی نماییم.

این نمونه مبلمان بتنی عبارت است از ترکیب سیمان و میز شیشه ای. تصویر این نمونه از مبلمان بتنی را می توانید در زیر ببینید و شما نیز ممکن است خواهان به کار گیری این مدل از مبلمان بتنی باشید. در میز شیشه ای و سیمانی که در زیر نمایش داده شده است، ترکیبی از زیبایی، ظرافت و مدرنیته را با هم مشاهده می نمایید. که به دلیل ترکیب شیشه که جنسی شفاف و شکننده است با سیمان که جنسی سخت و کدر است می باشد. و کنتراست به وجود آمده در این مبلمان بتنی هم از لحاظ جنس و هم ظاهر می تواند جذاب باشد.

مبلمان بتنی میز مرکب سیمان و شیشه ای

این چنین گونه هایی از مبلمان بتنی می تواند یک افزودنی شگفت انگیز برای خانه های با طراحی مینیمال و همچنین فضاهای اداری دنج باشد. چرا که همانطور که گفته شد سیمان و شیشه در این مبلمان بتنی به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با هم تناسب پیدا می کنند. و ممکن است در طرح ها و سازه های دیگر به سادگی شما نتوانید ترکیبی از سیمان و شیشه را با هم مشاهده نمایید. و همانطور که گفته شد همین ترکیب است که خصوصیتی ویژه به این مبلمان بتنی بخشیده است.

معمولا در طراحی مبلمان بتنی چه میز باشند و چه صندلی و چه دیگر انواع موجود و ممکنی که تا حالا به برخی از آن ها اشاره کردیم، لبه های کار به صورتی نرم و منحنی شکل و مدرن طراحی می کنند. اما یک شیوه دیگر طراحی لبه های میزهای این محصول آن است که لبه ها کاملا به شکل سنتی به صورت سخت و برش داده شده نمایش داده شوند. این کار البته بستگی به سلیقه مشتریان و طراحان دارد.

با این کار شما می توانید یک حس سنتی و محلی به طرح مبلمان بتنی خود ببخشید. این یک طراحی خارق العاده برای میز سیمانی می باشد که می تواند به هر فضایی احساسی از انگیختگی و هیجان را القا و منتقل نماید. که در واقع این همان چیزی است که وظبفه طراح است که بتواند فضای سرزندگی و زیبایی را به افرادی که درون یک محیط قرار دارند و مشغول کار یا زندگی و سکونت هستند ببخشد.

آنچه که درباره این طراحی بهترین چیز است، آن است که هزینه تمام شده این محصول بسیار پایین است. نه از جهت آنکه آن را حفظ و نگهداری کنند و مانع تخریب آن شوند، چرا که دارای قدرت و استحکام کافی است و به سادگی دچار خدشه نمی شود. بلکه به جهت آنکه دارای مواد اولیه ای است که دارای قیمت های گزاف نمی باشد. بنابراین در همان مرحله ساخت نیز هزینه چندانی بر روی دست سازندگان باقی نمی گذارد.

و البته همه با این امر موافق هستند که چنانچه بتوان محصولی را که بهینه باشد و نیازهای کاربردی و هنری ما را برآورده سازد با هزینه کمتری استحصال کرد، حتما اولویت دارد نسبت به آنکه مشابه همان محصول را با هزینه بالاتری بخواهیم بسازیم. شما می توانید از مشورت متخصصان ما در هنزا بهره مند شوید تا آنکه با مناسب ترین قیمت ها بتوانید انواع مبلمان بتنی دلخواه خود را که در صفحه محصولات هنزا نیز موجود است، سفارش داده و به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *